Prøver på (en til) sistemann

Så koselig å lese! :joyful: Har virkelig vært fint å være her inne, både som prøver noen mnder og ila hele svangerskapet:) Er så mye støtte og samhold her inne! :Heartred Hehe, og artig at det settes pris på at man er litt annerledes enn den ‘typiske’ bv-brukeren med stor flokk og det hele:rolleyes: Rart å tenke tilbake på hvor frustrert jeg var da jeg ikke fikk tilbake tr etter pilleslutt og deretter ammeslutt.. Og at vi ble gravide i pp7 som jeg følte var evigheter;) Nå er liksom alt det overgått av at frøkna er her- sunn&frisk, og absolutt verdt å vente på!:Heartred Jeg tror det var meningen at det var nettopp henne som skulle bli vår sistemann- akkurat denne komboen med akkurat det egget&den spermen liksom- hvis ikke hadde det jo ikke vært henne!:love7

Ønsker deg og dere MASSE lykke til videre på reisen!:wav Håper alle får ønskene sine om baby(er?) oppfylt :Heartred

Ja dette forumet er helt unikt :love2 Så fint formulert, og det er det jeg tenker også - at når jeg en gang kommer i mål vil alt være verdt det, og at alt ble sånn som det skulle bli :Heartred Tusen takk Mamacita :love017
 
Vi koser oss og blir vant til ny rutine i hverdagen med seks små:) Håper alt er bra med dere?:Heartred
Jeg bøyer meg i støvet for deg med 6 stk altså :) Jeg synes vi så vidt får det til å gå rundt med 2 stk :confused::cool::p
Men ellers har vi det i grunn bare bra takk :) Nyter babytida før den er over, han er jo blitt så stor allerede :p :p
 
Bare innom egen dagbok for å si at vi lever:hilarious: Nei, huff- tiden har gått så altfor fort siden minsten ble født, for med 6 barn i hus, oppussing, fritidsaktiviteter, corona-pes og hverdag generelt flyr tiden avgårde!:rolleyes:Alle har det fint, vi har foreløpig ikke hatt corona i hus, minsten er 3mnder nå, og siden hun er et skikkelig klistremerke har jeg blitt ‘ufrivillig’ bæremamma og gått til innkjøp av flere sjal;) Slitsomt, men veeeeldig koselig, for vips er hun mer interessert i å utforske verden enn å være inntil meg så jeg nyter:) Håper alle dere fine mammaer, fremtidige/håpefulle mammaer, små babyer inni og utenfor magene har det fint! :joyful::Heartred

Stor klem fra meg i farta!
 
Bare innom egen dagbok for å si at vi lever:hilarious: Nei, huff- tiden har gått så altfor fort siden minsten ble født, for med 6 barn i hus, oppussing, fritidsaktiviteter, corona-pes og hverdag generelt flyr tiden avgårde!:rolleyes:Alle har det fint, vi har foreløpig ikke hatt corona i hus, minsten er 3mnder nå, og siden hun er et skikkelig klistremerke har jeg blitt ‘ufrivillig’ bæremamma og gått til innkjøp av flere sjal;) Slitsomt, men veeeeldig koselig, for vips er hun mer interessert i å utforske verden enn å være inntil meg så jeg nyter:) Håper alle dere fine mammaer, fremtidige/håpefulle mammaer, små babyer inni og utenfor magene har det fint! :joyful::Heartred

Stor klem fra meg i farta!
Supermamma :Heartred Kjekt å høre at du koser deg :D
 
Bare innom egen dagbok for å si at vi lever:hilarious: Nei, huff- tiden har gått så altfor fort siden minsten ble født, for med 6 barn i hus, oppussing, fritidsaktiviteter, corona-pes og hverdag generelt flyr tiden avgårde!:rolleyes:Alle har det fint, vi har foreløpig ikke hatt corona i hus, minsten er 3mnder nå, og siden hun er et skikkelig klistremerke har jeg blitt ‘ufrivillig’ bæremamma og gått til innkjøp av flere sjal;) Slitsomt, men veeeeldig koselig, for vips er hun mer interessert i å utforske verden enn å være inntil meg så jeg nyter:) Håper alle dere fine mammaer, fremtidige/håpefulle mammaer, små babyer inni og utenfor magene har det fint! :joyful::Heartred

Stor klem fra meg i farta!

Gøy å høre at dere har det fint :happy:
Herlig å være bæremamma da - det er så koselig :Heartpink
Nærmer oppussingen seg en ende? :happy:
 
Back
Topp