Prøver på baby nr 3.

Prøver på nr 3 her og. Jeg har to fra før. Han ingen . 34 år . Prøvd siden jul o_O

Her har jeg fått en liten knekk i dag... vil så gjerne bli gravid og spesielt når jeg nå er blitt tante til en liten jente som kom 9 mnd etter at jeg tok ut spiralen.. 9 mnd med prøving er jo ingenting i forhold til andre på forumet, så føler meg i tillegg dum fordi jeg har disse følelsene:(

Her har jeg fått en liten knekk i dag... vil så gjerne bli gravid og spesielt når jeg nå er blitt tante til en liten jente som kom 9 mnd etter at jeg tok ut spiralen.. 9 mnd med prøving er jo ingenting i forhold til andre på forumet, så føler meg i tillegg dum fordi jeg har disse følelsene:(
Sender deg ein klem :Heartred

Det er heilt lov å kjenne at det er tungt og vondt å ikkje bli gravid så fort ein har lyst til. Det er alltid nokon som har det verre, det betyr ikkje at du ikkje skal ta dine følelser på alvor! Håper du har nokon du kan snakke med om korleis du har det, enten det er mannen, ei venninne, mor eller søster? Eller nokon heilt andre...

Sender deg ein klem :Heartred

Det er heilt lov å kjenne at det er tungt og vondt å ikkje bli gravid så fort ein har lyst til. Det er alltid nokon som har det verre, det betyr ikkje at du ikkje skal ta dine følelser på alvor! Håper du har nokon du kan snakke med om korleis du har det, enten det er mannen, ei venninne, mor eller søster? Eller nokon heilt andre...

Takk! Det går litt bedre i dag. Og har vel egt ikke så mange å snakke med om det, ikke så mange som vet vi prøver.. har jo samboeren da.. <3 krysser fingrene for denne pp :)

Så gøy å se at det er flere prøvere, vi har venta med å begynne å prøve siden august og igår fikk vi endelig begynt! Har ikke fått lest igjennom de andre kommentarene enda, men ville hvertfall si hei og lykke til, til dere som prøver! Hadde el idag, så imorgen begynner nedtellingen.. Allerede sjekket den eventuelle termin, 16.desember.. Noen flere? :happy:

Takk! Det går litt bedre i dag. Og har vel egt ikke så mange å snakke med om det, ikke så mange som vet vi prøver.. har jo samboeren da.. <3 krysser fingrene for denne pp :)
Så godt at det er betre i dag. Krysser fingrane for at det klaffer denne PP og sender babystøv din veg :Heartred

Og om du treng å ventilere kan du alltids sende ein pm :)

Sender en klem :Heartred
9 mnd er en stund det også, selv om andre har prøvd mye lenger betyr ikke det at dine følelser ikke teller de også:Heartred

Last edited:
Halleluja, el er kommet! Det er nå 99 dager siden jeg mistet sist, og endelig får kroppen til EL:happy093Positiv el-test i går formiddag og en god del smerter i mage og korsrygg utover kvelden. Det blir neppe noen baby denne runden siden el kom helt ut av det blå, men blir også glad om TR kommer.

Nuuni - 35 år - PP11 - B3 - EL 23.03 - IKM 06.04

Hei! Jeg tilhører nok ikke i denne gruppa, men ser at det er koselig med slik gruppe:D Litt offtopic, men et spm - vet dere noe om det fins en likende gruppe for de som prøver nr 4?:p Om ikke, så kan jeg lage tråd om det også hvis det er greit for dere at jeg hermer etter dere:yuck::hilarious:

Hei! Jeg tilhører nok ikke i denne gruppa, men ser at det er koselig med slik gruppe:D Litt offtopic, men et spm - vet dere noe om det fins en likende gruppe for de som prøver nr 4?:p Om ikke, så kan jeg lage tråd om det også hvis det er greit for dere at jeg hermer etter dere:yuck::hilarious:
Ser ut som alle tråder som handler om nr 4 er ganske gamle og fra 2013-2017.
Jeg tror du kan trygt lage en ny tråd for dere som ønsker nr 4 :)
Selvfølgelig kan du helt sikkert skravle her også hvis du har lyst til det :)

Du må gjerne skravle her om du ikkje finner/lager eigen tråd :)

Eg liker denne tråden godt :) eg har hatt litt krøll med syklus etter eg slutta på piller men har likevel ikkje følt behov for å tempe eller teste etter el. Tar det som det kommer ei stund til. Føler det er så mykje fokus på testing og å ha full kontroll på syklus i IKM gruppene, det passer ikkje for meg. Så blir kanskje denne tråden litt meir langvarig også, sjølv om eg rekner med dei fleste ønsker å bli gravide fort :angelic:

tråden her kunne jo hett 3+ :cool14 Nr 4 ja, så heldig du er! Jeg håper nr 3 gir mersmak for mannen og ser at en attpåklatt trenger et søsken i nær alder :smiley-ashamed008

tråden her kunne jo hett 3+ :cool14 Nr 4 ja, så heldig du er! Jeg håper nr 3 gir mersmak for mannen og ser at en attpåklatt trenger et søsken i nær alder :smiley-ashamed008
Det var ikke dumt, heter 3+!
Hva tenker du, TS?:D:angelic:

Jeg er også der :oops:
Vi har kun snakket om en baby (kanskje jeg såvidt har sagt i forbifarten ‘kanskje jeg vil ha en eller to til’
Men ja. Skal den stakkars lille attpåklatten vokse opp helt alene når h*n blir minst 8 år yngre enn minste i gjengen nå? De andre blir jo store og travle og tenåringer før minsten er ferdig i barnehagen..
Jeg blir litt lei meg av å tenke på det:sorry:

xsmile5
Jeg er også der :oops:
Vi har kun snakket om en baby (kanskje jeg såvidt har sagt i forbifarten ‘kanskje jeg vil ha en eller to til’
Men ja. Skal den stakkars lille attpåklatten vokse opp helt alene når h*n blir minst 8 år yngre enn minste i gjengen nå? De andre blir jo store og travle og tenåringer før minsten er ferdig i barnehagen..
Jeg blir litt lei meg av å tenke på det:sorry:
Med de to eldste så rakk jeg ikke tenke før jeg var gravid med nr to. Satt inn spiralen 5 uker etter nr to. Men kan jo gi ‘heads up’ og si: ‘ditt valg, snipp eller en til’? xsmile2

her får vår nr 3 søskenbarn på samme alder, så gjør ingenting. Men mine to nå har det veldig mye glede av hverandre nå, er jo ‘mindre jobb’ sånn sett enn å ha en alene som man skal underholde selv xsmile9 (misforstå meg rett)

xsmile5
Med de to eldste så rakk jeg ikke tenke før jeg var gravid med nr to. Satt inn spiralen 5 uker etter nr to. Men kan jo gi ‘heads up’ og si: ‘ditt valg, snipp eller en til’? xsmile2

her får vår nr 3 søskenbarn på samme alder, så gjør ingenting. Men mine to nå har det veldig mye glede av hverandre nå, er jo ‘mindre jobb’ sånn sett enn å ha en alene som man skal underholde selv xsmile9 (misforstå meg rett)
Å så koselig :love7
det er drømmen min å få en tantebaby samtidig som jeg får en egen :Heartbigred
Det ser ikke helt lovende ut, men jeg drømmer om det likevel :)

Samboer sier ja til det meste jeg finner på heldigvis. Det er svært sjelden han setter seg på bakbeina.
Men jeg har tenkt å la være å si noe om nr 4 til etter at nr 3 er født. Jeg tenker at det er en diskusjon som kan vente litt :)

Å så koselig :love7
det er drømmen min å få en tantebaby samtidig som jeg får en egen :Heartbigred
Det ser ikke helt lovende ut, men jeg drømmer om det likevel :)

Samboer sier ja til det meste jeg finner på heldigvis. Det er svært sjelden han setter seg på bakbeina.
Men jeg har tenkt å la være å si noe om nr 4 til etter at nr 3 er født. Jeg tenker at det er en diskusjon som kan vente litt :)
Helt klart vente her å ja! Jeg har tulle nevnt det, ser skrekken i øynene hans :laughing002 ikke har vi plass heller, så da må det bygges ut.

Helt klart vente her å ja! Jeg har tulle nevnt det, ser skrekken i øynene hans :laughing002 ikke har vi plass heller, så da må det bygges ut.
Vi kan snike til plass :)
Hvis jeg får montert vindu inn i boden i 2 etg har vi et soverom nr 7. Det blir max 8 km2, men det holder nok det :)

Hei ☺️ Prøver også på nr 3 . Tok ut spiral i slutten av februar . Så er i pp1 nå ☺️

Back
Topp