Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg ein klemHer har jeg fått en liten knekk i dag... vil så gjerne bli gravid og spesielt når jeg nå er blitt tante til en liten jente som kom 9 mnd etter at jeg tok ut spiralen.. 9 mnd med prøving er jo ingenting i forhold til andre på forumet, så føler meg i tillegg dum fordi jeg har disse følelsene
Sender deg ein klem
Det er heilt lov å kjenne at det er tungt og vondt å ikkje bli gravid så fort ein har lyst til. Det er alltid nokon som har det verre, det betyr ikkje at du ikkje skal ta dine følelser på alvor! Håper du har nokon du kan snakke med om korleis du har det, enten det er mannen, ei venninne, mor eller søster? Eller nokon heilt andre...
Så godt at det er betre i dag. Krysser fingrane for at det klaffer denne PP og sender babystøv din vegTakk! Det går litt bedre i dag. Og har vel egt ikke så mange å snakke med om det, ikke så mange som vet vi prøver.. har jo samboeren da.. <3 krysser fingrene for denne pp
Sender en klemHer har jeg fått en liten knekk i dag... vil så gjerne bli gravid og spesielt når jeg nå er blitt tante til en liten jente som kom 9 mnd etter at jeg tok ut spiralen.. 9 mnd med prøving er jo ingenting i forhold til andre på forumet, så føler meg i tillegg dum fordi jeg har disse følelsene
Ser ut som alle tråder som handler om nr 4 er ganske gamle og fra 2013-2017.Hei! Jeg tilhører nok ikke i denne gruppa, men ser at det er koselig med slik gruppe Litt offtopic, men et spm - vet dere noe om det fins en likende gruppe for de som prøver nr 4? Om ikke, så kan jeg lage tråd om det også hvis det er greit for dere at jeg hermer etter dere
Du må gjerne skravle her om du ikkje finner/lager eigen trådHei! Jeg tilhører nok ikke i denne gruppa, men ser at det er koselig med slik gruppe Litt offtopic, men et spm - vet dere noe om det fins en likende gruppe for de som prøver nr 4? Om ikke, så kan jeg lage tråd om det også hvis det er greit for dere at jeg hermer etter dere
tråden her kunne jo hett 3+ Nr 4 ja, så heldig du er! Jeg håper nr 3 gir mersmak for mannen og ser at en attpåklatt trenger et søsken i nær alderHei! Jeg tilhører nok ikke i denne gruppa, men ser at det er koselig med slik gruppe Litt offtopic, men et spm - vet dere noe om det fins en likende gruppe for de som prøver nr 4? Om ikke, så kan jeg lage tråd om det også hvis det er greit for dere at jeg hermer etter dere
Det var ikke dumt, heter 3+!tråden her kunne jo hett 3+ Nr 4 ja, så heldig du er! Jeg håper nr 3 gir mersmak for mannen og ser at en attpåklatt trenger et søsken i nær alder
Jeg er også dertråden her kunne jo hett 3+ Nr 4 ja, så heldig du er! Jeg håper nr 3 gir mersmak for mannen og ser at en attpåklatt trenger et søsken i nær alder
Med de to eldste så rakk jeg ikke tenke før jeg var gravid med nr to. Satt inn spiralen 5 uker etter nr to. Men kan jo gi ‘heads up’ og si: ‘ditt valg, snipp eller en til’?Jeg er også der
Vi har kun snakket om en baby (kanskje jeg såvidt har sagt i forbifarten ‘kanskje jeg vil ha en eller to til’
Men ja. Skal den stakkars lille attpåklatten vokse opp helt alene når h*n blir minst 8 år yngre enn minste i gjengen nå? De andre blir jo store og travle og tenåringer før minsten er ferdig i barnehagen..
Jeg blir litt lei meg av å tenke på det
Å så koselig
Med de to eldste så rakk jeg ikke tenke før jeg var gravid med nr to. Satt inn spiralen 5 uker etter nr to. Men kan jo gi ‘heads up’ og si: ‘ditt valg, snipp eller en til’?
her får vår nr 3 søskenbarn på samme alder, så gjør ingenting. Men mine to nå har det veldig mye glede av hverandre nå, er jo ‘mindre jobb’ sånn sett enn å ha en alene som man skal underholde selv (misforstå meg rett)
Helt klart vente her å ja! Jeg har tulle nevnt det, ser skrekken i øynene hans ikke har vi plass heller, så da må det bygges ut.Å så koselig
det er drømmen min å få en tantebaby samtidig som jeg får en egen
Det ser ikke helt lovende ut, men jeg drømmer om det likevel
Samboer sier ja til det meste jeg finner på heldigvis. Det er svært sjelden han setter seg på bakbeina.
Men jeg har tenkt å la være å si noe om nr 4 til etter at nr 3 er født. Jeg tenker at det er en diskusjon som kan vente litt
Vi kan snike til plassHelt klart vente her å ja! Jeg har tulle nevnt det, ser skrekken i øynene hans ikke har vi plass heller, så da må det bygges ut.