Prøver på baby nr 3.

Jeg ønsker sårt å være med her, men mannen er ikke 100% enig.
Jeg sluttet med p-pillen i midten av januar, ønsket å starte prøving i april, så det blir Januar baby eller vår-baby :)
Vi har to tette fra før på 4 og 3 år :) jeg ønsker sterkt to tette til ❤️
Håper du får mannen med på laget :Heartred

Jeg prøver også på nr 3♥️ Har prøvd siden februar 2020. Ble gravid to ganger, men hadde først en SA og så en MA. Kroppen klusser fortsatt etter MA'en i desember, så vi får se hvor lang tid dette tar. De andre barna er født 2015 og 2017.

Til TS!
Kanskje vi skulle laget en liste på hvem vi er og hvor langt vi er kommet i syklus etc? :)

Edit: Det ble jo en del aktivitet her, lissom :D

EL lar vente på seg, og da begynner vi å nærme oss søsters bursdag. Så jeg tror jammen vi skipper denne syklusen og satser på en januar-baby istedenfor! :)

Vi prøver og prøver siden september 2020. Jeg ble gravid da men mistet. Har to fra før, ett som blir 12 snart og ett på 1,5 år. Jeg håper jeg blir gravid nå selv om det blir desember baby :)

Vi prøver også på nr 3, tok ut hormonspiralen i juni, men fortsatt er det kluss med syklusene. Trodde det endelig hadde stabilisert seg nå de to siste månedene, men er på cd 35 og venter på tanta. Har i mellomtiden opplevd at 3 stk i familien/venner har blitt uplanlagt gravide, og kjenner det begynner å bli skikkelig sårt når termindatoen til hun ene nærmer seg. Heldigvis kommer jeg til å få kose masse med baby og det gleder jeg meg til <3

Vi prøver også på nr 3. har to fra før 2014 og 2016. Foreløpig er vi bare litt uforsiktige. Vet ikke helt når eggløsning er og sånn. Har blitt fort gravid med de andre, men er 15kg tyngre og over 30, så det kan være annerledes nå. Det vet vi ikke. Har veldig lyst til å bli gravid med en gang, men ser også at det er hensiktsmessig å komme litt i form og kanskje gå ned noen kilo i forkant=)

Vi prøver også på nr 3 :) De vi har er født i 2014 og 2016.
Tok ut spiralen juni 2019, ble først gravid nå i februar. 20 pp før første positive test, og nå er jeg midt i en SA :(
Krysser fingrene for at neste positive test er like rundt hjørnet, slitsomt å være langtidsprøver :)

Prøver på nr 3 her å:Heartred kjenner jeg allerede er redd for å miste etter å ha mistet i desember. Redd mannen ikke orker å prøve mer hvis vi mister igjen :( ikke gravid enda, men håper det klaffer snart og en spire helt til termin :Heartred
:Heartred håper det kommer en spire som klamrer seg fast!

Vi prøver også på nr 3. har to fra før 2014 og 2016. Foreløpig er vi bare litt uforsiktige. Vet ikke helt når eggløsning er og sånn. Har blitt fort gravid med de andre, men er 15kg tyngre og over 30, så det kan være annerledes nå. Det vet vi ikke. Har veldig lyst til å bli gravid med en gang, men ser også at det er hensiktsmessig å komme litt i form og kanskje gå ned noen kilo i forkant=)
Da er vi litt i samme båt. er 20 kilo tyngere nå enn sist.. Og nærmer meg 30 :) Prøver å være så sunn som over hode mulig i prøveperioden :) Så får vi se hva badevekta viser når jeg får positiv test

Til TS!
Kanskje vi skulle laget en liste på hvem vi er og hvor langt vi er kommet i syklus etc? :)

Edit: Det ble jo en del aktivitet her, lissom :D
Det kan jeg se om jeg får til. :) Jeg er jo så fersk i dette. hvordan pleier de å gjøre dette?
Alle kan kommentere med litt informasjon under her iallefall, så skal jeg prøve å få samlet alt informasjon :D

Vi prøver også på nr 3, tok ut hormonspiralen i juni, men fortsatt er det kluss med syklusene. Trodde det endelig hadde stabilisert seg nå de to siste månedene, men er på cd 35 og venter på tanta. Har i mellomtiden opplevd at 3 stk i familien/venner har blitt uplanlagt gravide, og kjenner det begynner å bli skikkelig sårt når termindatoen til hun ene nærmer seg. Heldigvis kommer jeg til å få kose masse med baby og det gleder jeg meg til <3
Kjedelig når det tar tid etter hormonspiral... Håper det klaffer neste eggløsning :)

Det kan jeg se om jeg får til. :) Jeg er jo så fersk i dette. hvordan pleier de å gjøre dette?
Alle kan kommentere med litt informasjon under her iallefall, så skal jeg prøve å få samlet alt informasjon :D

Hva med f.eks

Nutteputt - 37 år - pp2 - EL 17.03 - IKM 31.03

Eg har hatt så ujevne sykluser etter pilleslutt så blir vanskelig å sette dato. Men gjetter på følgande.

Minibo - 32 år - pp4 - EL 16.3 - IKM 30.3

Jeg må endre min:

Nutteputt - 37 år - pp2 - EL 18.03 - IKM 01.04

Itsgonnabe3 - 33 år - pp6 - b3 - el 12.04 - IKM 25.04

tar med neste pp ettersom jeg vet det ikke klaffa denne pp (8 dpo i dag) :) hååååper på januarspire ❤️ Har bestilt meg nytt termometer og tester! Måtte tida mot påske fly avsted :rolleyes:

Back
Topp