Prøver på baby nr 3.

Så hyggelig at dere vil prøve likevel :) vi er klare for å utsette bryllupet om det klaffer, så får vi bare vente å se :D men kjenner jeg er redd for å miste igjen...
Åh, jeg håper du ikke mister en gang til. Jeg aner ikke hvordan det føles, men det var heavy nok å stå på sidelinjen da min søster mistet i uke 14.. ♥️ Huff! Krysser fingre for friske egg og en klargjort kropp for 9 mnd hardt arbeid fra førstkommende EL for oss alle!

Hei på dere! Flere her med ca lik aldersspenn som oss! Vi ønsker oss sårt et nr 3, etter at jeg tidligere har vært fast bestemt på at jeg var ferdig etter nr 2:wacky: våre er 9,5 og 7. Så bli 10 og muligens 8 på de eldste innen minsten (forhåpentligvis) er født:Heartpink vi prøver ikke igjen før i mai vi da

Jeg vil også bli med :shy: Vi har gjennom ført 1 pp, og skulle gi det kun den ene sjansen. Men vi kaster oss ut på en runde til nå. Jeg er midt i en bachelorutdanning og om ett år skal jeg skrive bacheloroppgava. Men! Om jeg begynner å skrive på den allerede nå, så kan jeg ha masse gjort før det evt kommer en baby. Da kan vi til og med prøve enda noen flere prøveperioder, så får vi heller flytte bryllupet en gang til. Å få et tredje barn på tampen av tredve-åra er viktigere for meg enn å gifte meg.
Har to barn fra før, 2013 og 2018. På tide med nummer 3 nå.
Oi, det ble langt. Sorry :hilarious:
Så koselig at du blir her lenger :) :)

Hei:greet025 vi prøver også på nr 3. de er født i 2013 og 2015:rolleyes: blir en liten attpåklatt, men må si jeg syns det er veldig deilig egentlig.

Jeg håper også på baby nr 3. de to jeg har fra før er 8 og 10 år allerede. Stort aldershopp så jeg har kanskje lyst på to tette denne gangen også hvis det går an.
(jeg og samboer har to hver fra før. Blir det nr 5 da? Jeg synes det er riktigst å si nr 3)
Nevnte det for mannen å, kanskje bare kjøre på med to tette :laughing002 men næ, tror det holder med en til. Men jeg synes det er veldig koselig med to tette! Mye jobb de første årene, men er jo gull!

Jeg vil også bli med :shy: Vi har gjennom ført 1 pp, og skulle gi det kun den ene sjansen. Men vi kaster oss ut på en runde til nå. Jeg er midt i en bachelorutdanning og om ett år skal jeg skrive bacheloroppgava. Men! Om jeg begynner å skrive på den allerede nå, så kan jeg ha masse gjort før det evt kommer en baby. Da kan vi til og med prøve enda noen flere prøveperioder, så får vi heller flytte bryllupet en gang til. Å få et tredje barn på tampen av tredve-åra er viktigere for meg enn å gifte meg.
Har to barn fra før, 2013 og 2018. På tide med nummer 3 nå.
Oi, det ble langt. Sorry :hilarious:
Så gøy at dere prøver en runde til!! Bachelor og å være gravid/ha nyfødt er ikke uvanlig, det klarer du lett :) HEIER på dere og håper det klaffer!!!

Vi prøver også på nr 3. Vi er i pp11, så nå håper vi det klaffer snart. Har to barn på snart 10 og 5 år fra før av.

Jeg ønsker sårt å være med her, men mannen er ikke 100% enig.
Jeg sluttet med p-pillen i midten av januar, ønsket å starte prøving i april, så det blir Januar baby eller vår-baby :)
Vi har to tette fra før på 4 og 3 år :) jeg ønsker sterkt to tette til ❤️

Vi har akkurat begynt å prøve på nr.4 Tok ut kobberspiral 1.3, og ferdig med mens idag, så nå blir det mye sengekos fremover :love7 Spent på om det går like fort denne gangen :D Storesøkene er 11,9 og 3 år.

Prøver på nr 3 her å:Heartred kjenner jeg allerede er redd for å miste etter å ha mistet i desember. Redd mannen ikke orker å prøve mer hvis vi mister igjen :( ikke gravid enda, men håper det klaffer snart og en spire helt til termin :Heartred
Hvorfor tror du att mannen ikke orker å prøve på flere runder om du mister ?:(

Nevnte det for mannen å, kanskje bare kjøre på med to tette :laughing002 men næ, tror det holder med en til. Men jeg synes det er veldig koselig med to tette! Mye jobb de første årene, men er jo gull!
Har ikke nevnt to tette for samboer ennå. Men jeg tenker en del på at hvis det blir en nå det neste året, så blir jo babyen alene for seg selv om mye :sorry:
De 4 store vil jo være 8-13 år da. Det har vært veldig godt for Septemberbarnet og Desemberbarnet å være to sammen hele tiden :Heartred

Jeg ønsker sårt å være med her, men mannen er ikke 100% enig.
Jeg sluttet med p-pillen i midten av januar, ønsket å starte prøving i april, så det blir Januar baby eller vår-baby :)
Vi har to tette fra før på 4 og 3 år :) jeg ønsker sterkt to tette til ❤️
Håper mannen kommer litt på glid utover våren. Jeg krysser fingrene for deg :)

Prøver på nr 3. Mine er født og 2016 og 2019. Slutta på piller i desember og har hatt litt krøll med syklus, men trur den begynner å stabilisere seg no.

Har kjent på eit veldig hastverk med å bli gravid fort når vi først hadde bestemt oss, men det har også roa seg litt. Tar det litt meir som det kommer. Men hadde vært kjekt om det klaffer fort likevel ;)

Hvorfor tror du att mannen ikke orker å prøve på flere runder om du mister ?:(
Det blir for «slitsom», og det tar så mye energi fra oss begge. Vi har to på 2 og 4 som også trenger full oppmerksomhet. Jeg blir helt ute av meg av å miste, så jeg tror vi da bare nå lande på å ha de to fine vi har :Heartred får bare krysse fingrene for at spiren sitter når det klaffer:Heartred

Prøver på nr 3 her å:Heartred kjenner jeg allerede er redd for å miste etter å ha mistet i desember. Redd mannen ikke orker å prøve mer hvis vi mister igjen :( ikke gravid enda, men håper det klaffer snart og en spire helt til termin :Heartred
Det er så forståelig å være redd for å miste igjen og å ikkje orke å miste fleire gonger. Sender masse gode tanker til dykk begge to og håper verkeleg på spire som klamrer seg fast neste gong:Heartred

Eg mista min første, og kjenner framleis på frykten for at det skal skje igjen. Sjølv om eg berre mista den eine gongen og har fått 2 barn etterpå.

Back
Topp