Prøver på baby nr 3.

Christine 32- 32 år-PP0-B3- EL 20/3-IKM 04/4

:wav
Da har jeg satt inn alle i første innlegget!

Ser noen har hatt og andre venter på eggløsning. Gleder meg til å høre fra dere om hvordan det går og når folk begynner å kjenne på eventuelle symptomer :D

Hei :D Vi skal også på nr 3! Hadde en MA , men begynner og komme inn i syklus igjen nå! Vi blir og prøve fra april, og jeg klarer nesten ikke vente :D men kjenner jeg er redd vi ikke skal få det til igjen siden jeg mistet nå! Har to født i 14 og 15 fra før, så tenkte det var på tide nå skulle det bli en nr 3 <3

Jeg prøver også på nr 3♥️ Har prøvd siden februar 2020. Ble gravid to ganger, men hadde først en SA og så en MA. Kroppen klusser fortsatt etter MA'en i desember, så vi får se hvor lang tid dette tar. De andre barna er født 2015 og 2017.
Hei! Vi prøver og på nummer tre etter to født i 2015 og 2017, og jeg har også hatt to aborter. Rart at det skulle være så likt! Krysser fingrene for oss begge :happy:

Kan gjerne legge til meg i toppen også

MarleneO - 30år - PP3 - B3 - el 25.03 - ikm 08.04

får satse på at alle gode ting er 3.. B1 unnfanget i pp1, b2 i pp2 så da satser vi på B3i pp3?!:hilarious:

Hei! Vi prøver og på nummer tre etter to født i 2015 og 2017, og jeg har også hatt to aborter. Rart at det skulle være så likt! Krysser fingrene for oss begge :happy:
Da håper jeg det klaffer for deg også snart! Her har kroppen stoppet opp etter MA i desember, så dette er ganske frustrerende. Har et håp om januarbaby, så da har jeg fortsatt litt tid på at kroppen skal skjønne at den må få i gang el :p

Da håper jeg det klaffer for deg også snart! Her har kroppen stoppet opp etter MA i desember, så dette er ganske frustrerende. Har et håp om januarbaby, så da har jeg fortsatt litt tid på at kroppen skal skjønne at den må få i gang el :p
Ja, samme her!! Vil ikke ha baby i jula, så nå får kroppen få litt tid på seg før vi prøver igjen. Det mest kjipe med at novemberspiren ble SA er at det nå blir 5 skoleår mellom 2 og 3. Det får vi imidlertid ikke gjort noe med, så nå får vi ta det vi får :)

Eg ser mange som prøver å styre unna desemberbaby. Eg har ikkje tenkt så mykje over det, det blir som det blir. Og vil heller ha i desember enn å risikere å treffe bursdagen til nr 2 i februar...

Planen min var å styre unna desemberbaby, men nå lar jeg det bare stå til og håper at jeg slipper å føde en eventuell desemberbaby nr 2 på bursdagen til Desemberbabyen min.

eventuell desembertermin er 10 des ifølge FF, som tilsier 12 desember etter den norske utregningen tror jeg.
Jeg lever fint med termin i første halvdel av desember. jeg har derimot veldig lite lyst på baby i siste halvdel av desember.

å føde i desember var en fin opplevelse sist. Det var bare meg og en annen fødende på fødeavdelingen den natten.
Jordmor hadde allverdens tid til meg, og var såvidt ute av rommet :)
Ikke stressa og amper jordmor som da Septemberbabyen min kom.

Planen min var å styre unna desemberbaby, men nå lar jeg det bare stå til og håper at jeg slipper å føde en eventuell desemberbaby nr 2 på bursdagen til Desemberbabyen min.

eventuell desembertermin er 10 des ifølge FF, som tilsier 12 desember etter den norske utregningen tror jeg.
Jeg lever fint med termin i første halvdel av desember. jeg har derimot veldig lite lyst på baby i siste halvdel av desember.

å føde i desember var en fin opplevelse sist. Det var bare meg og en annen fødende på fødeavdelingen den natten.
Jordmor hadde allverdens tid til meg, og var såvidt ute av rommet :)
Ikke stressa og amper jordmor som da Septemberbabyen min kom.
Har også en desember kid, styrer unna.. litt pga ulempene det har vært, og fordi vårtermin passer bedre mtp permisjon og jobb:angelic:

var koselig tid med desember baby, han er rå på skolen, men detter litt ut sosialt. Pluss å ha bursdagsselskaper i desember er veldig kjedelig for han og veldig stress for foreldrene

Ja, samme her!! Vil ikke ha baby i jula, så nå får kroppen få litt tid på seg før vi prøver igjen. Det mest kjipe med at novemberspiren ble SA er at det nå blir 5 skoleår mellom 2 og 3. Det får vi imidlertid ikke gjort noe med, så nå får vi ta det vi får :)
Jeg synes også det er litt dumt med denne aldersforskjellen. Egentlig trodde jeg det kom til å bli 3,5 år mellom nummer 2 og 3, og håpte på baby november 2019. Vel, sånn gikk det ikke, kan man si. Ikke noe å gjøre med aldersforskjellen nå, men det er litt surt.

Desember-baby her også. Hun kom 22.12. Vi fikk heldigvis reise hjem på formiddagen julaften. Ribbelukt i sykehuslukt var LITT spesielt.. og vesla var frisk og god, så da var det ingenting mer å gjøre på sykehuset. :)

Skulle det klaffe nå, så får jeg termin 12.12. Og det er veldig praktisk for oss. Jeg får flyttet det ene emnet jeg har på skolen fra vårsemesteret neste år, frem til høsten, da jeg har fått fritak for et emne som jeg skal ha på høstsemesteret. Dvs at da har jeg «fri» fra desember til mars før det kun er bacheloroppgaven som gjenstår. Og den har jeg begynt å flikke litt på allerede :D

Jeg synes også det er litt dumt med denne aldersforskjellen. Egentlig trodde jeg det kom til å bli 3,5 år mellom nummer 2 og 3, og håpte på baby november 2019. Vel, sånn gikk det ikke, kan man si. Ikke noe å gjøre med aldersforskjellen nå, men det er litt surt.
Nei, vi får ikke gjort noe med det. Det står jo ikke på innsatsen :meh: Ønsker deg masse lykke til med januar-baby!! Og dessuten kan det hende vi får noen positive opplevelser med aldersforskjellen også, håper det :happy:

1dpo og lillemagen er hoven, det murrer og jeg må tisse hele tiden. Helt snålt! Tror ikke jeg har noe blærekatarr heller. Har ikke vært frossen eller noe. Varer EL-smerter ut i dpo-land?

Minemin - 31 år - pp9? - EL 31.03 - IKM 14.04

Aner ikke hvordan syklusen blir denne prøveperioden, så setter meg opp på det premom tenker..

Back
Topp