Åh, jeg håper du ikke mister en gang til. Jeg aner ikke hvordan det føles, men det var heavy nok å stå på sidelinjen da min søster mistet i uke 14..Så hyggelig at dere vil prøve likevelvi er klare for å utsette bryllupet om det klaffer, så får vi bare vente å se
men kjenner jeg er redd for å miste igjen...
våre er 9,5 og 7. Så bli 10 og muligens 8 på de eldste innen minsten (forhåpentligvis) er født
vi prøver ikke igjen før i mai vi da
Vi har gjennom ført 1 pp, og skulle gi det kun den ene sjansen. Men vi kaster oss ut på en runde til nå. Jeg er midt i en bachelorutdanning og om ett år skal jeg skrive bacheloroppgava. Men! Om jeg begynner å skrive på den allerede nå, så kan jeg ha masse gjort før det evt kommer en baby. Da kan vi til og med prøve enda noen flere prøveperioder, så får vi heller flytte bryllupet en gang til. Å få et tredje barn på tampen av tredve-åra er viktigere for meg enn å gifte meg.
vi prøver også på nr 3. de er født i 2013 og 2015
men næ, tror det holder med en til. Men jeg synes det er veldig koselig med to tette! Mye jobb de første årene, men er jo gull!

Spent på om det går like fort denne gangen
kjenner jeg allerede er redd for å miste etter å ha mistet i desember. Redd mannen ikke orker å prøve mer hvis vi mister igjen