Prøver lykken

Plan fra Porsgrunn er klar! Da blir det frys i naturlig syklus, spennende! Må bare vente på mens, kommer sikkert rundt 6.mars antar jeg..

Håper det gir full klaff :) Hvor gammelt er egget når det settes inn?
 
Håper det gir full klaff :) Hvor gammelt er egget når det settes inn?
3 dager, var ikke helt bra nok på innsettdagen, så de måtte gi den et ekstra døgn på å komme seg. Vet ikke helt hvor bra det egget er..
 
3 dager, var ikke helt bra nok på innsettdagen, så de måtte gi den et ekstra døgn på å komme seg. Vet ikke helt hvor bra det egget er..

Håper det er gullegget ❤
 
CD 12, PP ?
Dagene går litt i ett, mellom å starte i jobb igjen, bursdager til ulike nieser og nevøer og behandliger. Er jo ikke så mye som skjer på denne fronten om dagen, annet enn at jeg har satt mannen på sink og selen, han tar også omega 3 fra før. Vil jo ha best mulig kvalitet på han også.

Det er jo kjempekoselig å se alle de positive testene til alle her inne, men håper jo selvfølgelig snart på min egen. Følger bloggen til politfrue, som endelig har fått det til å klaffe hun også! På fryseforsøk :) Så det øker jo forventningene mine. Har jo bare 1 egg på frys, så har jo ingen marginer å gå på.

Alt i alt en spennende tid i møte.
 
CD 13, PP 2 siden oppstart IVF

I dag har jeg endelig bestilt (en del) EL-tester... Må jo ikke la EL gå meg hus forbi når jeg skal sette inn egg! Siden jeg kun har fått MAX 1 gang på CBFM, og ellers ingenting på verken monitoren eller strimler, så tar jeg ingen sjanser nå...
Har bestilt både til monitoren, vanlig CB EL-tester og billigstrimler. Og det skal testes både morgen og kveld!

Ellers skjer det lite, har laget et oppsummeringsinnlegg på første siden, for å gjøre det enklere for andre hvis de er nysgjerrige på min vei mot et ICSI-barn :)
 
CD 26
Venter bare på mensen nå. Alle tester er på plass..

Hatt en liten pause fra forumet, prøvd å leve som normalt denne måneden :)
 
CD 33
Forrige mensen kom jo på dagen! 14 dager etter EL/uttak.. Men denne lat vente på seg...
 
CD 35
...og ingen mensen!

Nok en negativ test, så det er utelukket... tidligere har jeg jo hatt opptil 35 dagers sykluser. Men da må jeg jo snart få tanta på besøk! Så jeg kan komme igang med Porsgrunn igjen :/
 
CD 35
...og ingen mensen!

Nok en negativ test, så det er utelukket... tidligere har jeg jo hatt opptil 35 dagers sykluser. Men da må jeg jo snart få tanta på besøk! Så jeg kan komme igang med Porsgrunn igjen :/

Min var veldig forsinket etter ferskforsøk. 10 dager om jeg ikke husker helt feil.
Du har ikke funnet EL underveis da?
 
Min var veldig forsinket etter ferskforsøk. 10 dager om jeg ikke husker helt feil.
Du har ikke funnet EL underveis da?
Så du fikk mensen rett etter ferskforsøket, og den neste var forsinket?
Har kjøpt en haug med tester, men sparer de til denne runden.
 
Så du fikk mensen rett etter ferskforsøket, og den neste var forsinket?
Har kjøpt en haug med tester, men sparer de til denne runden.

Fikk mensen litt sent etter fersk, men det var fordi jeg hadde en tidlig SA :/
Den neste syklusen var helt på bærtur med EL senere enn noen gang, nesten to uker for sen, men med en lutealfase på kun 9 dager ble totalen ti dager ekstra ca...
Kjipt å vente på sånt når man bare vil komme i gang...:shifty:
 
Fikk mensen litt sent etter fersk, men det var fordi jeg hadde en tidlig SA :/
Den neste syklusen var helt på bærtur med EL senere enn noen gang, nesten to uker for sen, men med en lutealfase på kun 9 dager ble totalen ti dager ekstra ca...
Kjipt å vente på sånt når man bare vil komme i gang...:shifty:
Så kjedelig! Hittil er den 7 dager forsinket..
 
Da blir det vel snart oppstart? :D
Hatt en liten pause for å ha hodet på andre steder enn prøvingen. :)
Ikke lenge til nå nei, virker som det ble lang syklus denne omgangen også. Første UL var det skjedd lite, men i går var slimhinnen 9mm og eggposen 16mm. Håper på positiv test innen uka er omme! Tester morgen og kveld med totalt 3(!) ulike tester.. har kun fått positiv EL test 1 gang tidligere.
 
458d24595b8aab9b435cfbd4ea5b42ce.jpg


Positiv i kveld? Eller må den bli enda sterkere...
 
Endelig! Aldri før hatt en så positiv test(er).. innsett er planlagt på tirsdag :) krysser fingrene for min lille eskimo!

0939116ed488ec87b85c06bd1f84de93.jpg
80a4493e93ace0fd4247e0d899de8af6.jpg
55e2c6370a43e70f5cc93f8f0a63d4bd.jpg
 
Back
Topp