Prøver lykken

Jeg er offisielt ruger! Et egg var godkjent, de to andre var ikke optimale, member de skulle prøve å dyrke de til i morgen i håp om god nok kvalitet til å fryses :)
Hurra [emoji173]️[emoji173]️
Bare et egg som skal til ;)
Håper det er gullegget!
 
Gratulerer så mye som ruger [emoji1]
 
Gratulerer som ruger:)
 
3 dpo, rugedag 1
Meg og min oppblåste mage slapper av på sofaen, så rugeboksen får fred og ro :) eneste jeg skal i dag er akupunktur, fikk også det i går rett før og rett etter innsett.
 
Da har jeg snakket med hyggelige Monika i Porsgrunn, som kunne informere at et av eggene hadde delt seg godt nok til å fryses. Men hun sa at det så veldig bra ut det jeg fikk inn i går, så krysser fingrene for det!
 
4 dpo, rugedag 2
Tiden går jo ikke fort nok!
Magen er til de grader oppblåst.. var redd for overstimulering, siden jeg føltes så stinn, men vekta viste at jeg hadde gått litt ned. Så trenger ikke bekymre meg for opphopning av væske enda... spennende dager fremover!
 
7 dpo, rugedag 5
Magen er fortsatt oppblåst, fortsatt øm i magen siden uttak (synes det snart er nok...) og pupper som kunne drepe tror jeg, de er så vonde! Men alt i alt så går rugingen bra :)
 
8 dpo, rugedag 6
Magen gir seg ikke! Håper jo selvsagt at dette er positivt og at det betyr at egget klorer seg fast med nebb og klør! Er kanskje ikke den tynneste til vanlig, men ser jo ut til å være midtveis i et svangerskap... mye spennende tanker nå! Vanskelig å være realistisk, nå er det mye optimisme og håp om at dette skal gå bra. Kjenner også testetøsa kryper frem igjen, men må prøve å holde meg til neste uke... i hvert fall til neste uke. Mandag er jo 14 dpo....

e1d4335f954f377c7c19b913f8fc4c8b.jpg
 
9 dpo, rugedag 7..
Ikke langt kom det positive før disse skrulletankene kommer over meg igjen.. 1 uke til test, magen er mer tilbake til normalen, er det positivt? Negativt? Blir dette noe av?
Skrulletankene på ferden altså!
 
Huff.. Klarer du virkelig å vente en uke til? Man blir gal av den ventetiden!! [emoji14]
 
Huff.. Klarer du virkelig å vente en uke til? Man blir gal av den ventetiden!! [emoji14]
Frykten for kjemisk holder meg litt i sjakk.. jo lenger tid det tar før jeg tester, så er jeg mer sikker på resultatet. Men lover ingenting..
 
Frykten for kjemisk holder meg litt i sjakk.. jo lenger tid det tar før jeg tester, så er jeg mer sikker på resultatet. Men lover ingenting..
Høres lurt ut :) jeg klarer derimot ikke å kontrollere meg selv i den skrulleperioden [emoji85]
 
Høres lurt ut :) jeg klarer derimot ikke å kontrollere meg selv i den skrulleperioden [emoji85]
Som sagt, kan være djevelen i testetøsa tar overhånd over engelen i hjernen min [emoji2] men skal absolutt prøve å holde meg unna så lenge som mulig!
 
11 dpo, rugedag 9
Klart å holde meg unna testene enn så lenge!
Når jeg la meg i går, så hadde jeg murring på hver side nederst i magen, skulle tro det var eggstokkene.. man overtenker jo alt! Har også lagt merke til et område på ene brystet som er litt rødt, men uten kløe. De er jo generelle vonde men..
 
Back
Topp