Prøver lykken

12 dpo og blenda...
 
Måtte bearbeide det resultatet.. Men er mer forberedt nå på en negativ test til onsdag, at det ikke gikk denne gangen. Så tenker jeg jo også at det fortsatt er tidlig.. Men hadde jo håpt å se en antydning til strek hvis det hadde vært noe der.
 
14 dpo og fortsatt blenda, ble nok ikke noe spire denne gangen...
 
God klem
emoji173.png
 
Klem [emoji173]️[emoji173]️
 
Veldig lei meg på dine vegne. God klem [emoji173]
 
[emoji173][emoji173]

Veldig lei meg på dine vegne. God klem [emoji173]

Så synd[emoji17][emoji173]

:( :( [emoji173] [emoji173] [emoji173]
Snakket med ei som har holdt på med Porsgrunn i over et år, og hun sa de kom bare til å si at jeg skal fortsette og teste som planlagt. Avventer derfor siste test til i morgen, men å dømme etter tanta som er fullt og helt tilstede, ikke noe spotting for å si det sånn, nå blir den testen negativ.

Hadde heldigvis time hos psykolog(har tatt på disse årene med prøving) rett etter testen i går, og det har nok hjulpet meg mye ifht å bearbeide den negative testen. Men kjennes selvfølgelig vondt ut! Og skal ikke være en særlig trist sang på radioen eller episode på TV før tårene kommer.. Men dette kommer til å gå bra!

Har alltid hatt forestilling om å ha alle ungene før jeg var 30, noe jeg har måttet legge på hylla.. må jo kanskje starte med en først nå. Så fokuset er endret fra 3 unger før 30, til å 'bli mamma'. Det har jo egentlig vært målet de siste 10 årene, selv om jeg aktivt bare har prøvd i 2 år.

Dette ble en lang post til å være meg, men jeg samler mot og spent på hva Porsgrunn sier i morgen. Harjo en liten spire på frys [emoji173]
 
8536740972ed5d5024a81e5df0a48f4e.jpg

Akkurat som forventet egentlig, har jo egentlig tenkt dette siden mandag. Porsgrunn er informert og de skulle sende meg ny plan videre, håper den kommer raskt..
 
8536740972ed5d5024a81e5df0a48f4e.jpg

Akkurat som forventet egentlig, har jo egentlig tenkt dette siden mandag. Porsgrunn er informert og de skulle sende meg ny plan videre, håper den kommer raskt..

Trist :(
 
God klem til deg :(
 
Snakket med ei som har holdt på med Porsgrunn i over et år, og hun sa de kom bare til å si at jeg skal fortsette og teste som planlagt. Avventer derfor siste test til i morgen, men å dømme etter tanta som er fullt og helt tilstede, ikke noe spotting for å si det sånn, nå blir den testen negativ.

Hadde heldigvis time hos psykolog(har tatt på disse årene med prøving) rett etter testen i går, og det har nok hjulpet meg mye ifht å bearbeide den negative testen. Men kjennes selvfølgelig vondt ut! Og skal ikke være en særlig trist sang på radioen eller episode på TV før tårene kommer.. Men dette kommer til å gå bra!

Har alltid hatt forestilling om å ha alle ungene før jeg var 30, noe jeg har måttet legge på hylla.. må jo kanskje starte med en først nå. Så fokuset er endret fra 3 unger før 30, til å 'bli mamma'. Det har jo egentlig vært målet de siste 10 årene, selv om jeg aktivt bare har prøvd i 2 år.

Dette ble en lang post til å være meg, men jeg samler mot og spent på hva Porsgrunn sier i morgen. Harjo en liten spire på frys [emoji173]
Kjenner meg så veldig igjen i dette. Hadde også en drøm om å bli mamma før jeg ble 30, og minst 3 barn.
Nå er det samme tanker her hos meg som hos deg, det største ønsket og målet er å bli mamma.
Om vi rekker å få noen søsken ser jeg på det som en bonus, og ikke en selvfølge.

Masse lykke til videre, så bra at du har en psykolog du kan sortere tankene og følelsene dine med
 
Plan fra Porsgrunn er klar! Da blir det frys i naturlig syklus, spennende! Må bare vente på mens, kommer sikkert rundt 6.mars antar jeg..
 
Back
Topp