Prøver lykken

HURRA! Da nærmer deg seg noe [emoji173]️[emoji173]️

Hurra, så fantastisk! [emoji173] [emoji173] masse lykke til videre de neste dagene!
Takk så mye! Siste menopur er herved satt, så eggene får litt ekstra å kose seg med før de ser dagens lys på mandag :)
Vil jo henge meg på dere to, 2017 er året!
 
Takk så mye! Siste menopur er herved satt, så eggene får litt ekstra å kose seg med før de ser dagens lys på mandag :)
Vil jo henge meg på dere to, 2017 er året!
2017 er året vettu, sender masse babystøv [emoji173][emoji173]
 
Gratulerer, for en kjempeflott utvikling, rene eggefesten hos deg nå [emoji1] blir ett kjempebra uttak på mandag [emoji4]
 
Gratulerer, for en kjempeflott utvikling, rene eggefesten hos deg nå [emoji1] blir ett kjempebra uttak på mandag [emoji4]
Så selv ganske kjapt at her var det flere egg enn sist! Var jo redd på onsdag om jeg i det hele tatt hadde noen :) kjenner jo ingenting!
 
Det er helt surrealistisk at jeg nå går å verper på (minst) 14 eggposer! Det er jo over et års forbruk med egg!
Kjenner jo iitt på det at vi ikke har ubegrenset antall egg, og at jeg nå har et år mindre som fruktbar.. Men håper alle ungene er på plass før jeg trenger å bekymre meg for det!
 
Vel hjemme ette3 gjennomført egguttak, siste tallet jeg hørte var 8 egg [emoji4] men da hadde de ikke fått gått igjennom alt enda, så håper jo kanskje på et par til..
Selve uttaket var rimelig ubehagelig, men de verste smertene er heldigvis over nå!
Får beskjed i morgen hvor mange det ble, og tilbake på onsdag for innsett [emoji4]
 
Spennende! Håper på godt resultat!
 
Så bra :D håper på masse fine befruktede egg i morgen [emoji173]
 
Så bra uttak :) Krysser fingrene for bra resultat i morgen :)
 
Da har jeg snakket med Porsgrunn, og fått beskjed om 3 egg som har latt seg befrukte. Håper ber og krysser fingrene for at de overlever til i morgen...
 
3 er da noen i alle fall! Håper på at minst 2 av dem er good to go i morgen [emoji173]️ [emoji173]️
 
3 er da noen i alle fall! Håper på at minst 2 av dem er good to go i morgen [emoji173]️ [emoji173]️
Prøver å være positiv, bare synd så mange falt fra så tidlig..
 
Prøver å være positiv, bare synd så mange falt fra så tidlig..
Synd er det jo.. Men, får bare håpe på det beste likevel.. [emoji7] kan jo være at det går fint også.
 
Vi hadde også ikke veldig god befruktning, men etter det hang de med alle sammen, så om du nå skulle ende opp med et inn og to på frys er jo det helt topp :)
Krysser fingrene!
 
Var samme her og jeg er gravid! [emoji173] husk at det er kvaliteten det går på :) krysser for at alle deler seg som de skal!
 
Var samme her og jeg er gravid! [emoji173] husk at det er kvaliteten det går på :) krysser for at alle deler seg som de skal!

Vi hadde også ikke veldig god befruktning, men etter det hang de med alle sammen, så om du nå skulle ende opp med et inn og to på frys er jo det helt topp :)
Krysser fingrene!
Takk for gode ord [emoji173] håper de henger i og gode nyheter i morgen.
 
Da har jeg snakket med Porsgrunn, og fått beskjed om 3 egg som har latt seg befrukte. Håper ber og krysser fingrene for at de overlever til i morgen...


Vi fikk ut 4, hvor av 3 ble befruktet og 1 delte seg ikke bra! Så vi fikk ett fint satt inn og ett på frys! Jeg og mistet håpet med så få egg, men jammen har ikke lille spire festet seg og vi testet positivt med digital i går <3
 
Vi fikk ut 4, hvor av 3 ble befruktet og 1 delte seg ikke bra! Så vi fikk ett fint satt inn og ett på frys! Jeg og mistet håpet med så få egg, men jammen har ikke lille spire festet seg og vi testet positivt med digital i går <3
Så bra! Gratulerer! Håper på det samme her..
 
Prøver å være positiv, bare synd så mange falt fra så tidlig..
Heller kvalitet framfor kvantitet :) Jeg hadde 20 egg ut sist, 19 ble befruktet. Dagen etter hadde 10 falt fra og når jeg kom til innsett var det kun ett som var bra nok for innsett, og to de måtte dyrke en dag videre som endte på frys dagen etter innsett igjen. Men alt som skal til er ett bra egg og det får du ruge på i morgen :)
 
Jeg er offisielt ruger! Et egg var godkjent, de to andre var ikke optimale, member de skulle prøve å dyrke de til i morgen i håp om god nok kvalitet til å fryses :)
 
Back
Topp