Prøver lykken

Vi er i gang med første ivf forsøk nå, kort protokoll.
Har uttak i morgen :eek:

Jeg har fått noen tips til akupunktører her hvor jeg bor, så skal teste dette ut om det ikke går for oss nå.
Så veldig spent på å se hvordan dine erfaringer blir :cat:
Så spennende!
 
Tusen takk :)

Ikke lenge til du også skal inn nå :)
Nei, tiden har gått så sent de siste 2 årene, og nå løper den avgårde.. håper selvfølgelig på uttak til fredag, men det er jo best case scenario...
 
UL vel gjennomført! 7 vakre eggposer ligger i denne rugemaskinen :) de var jevnstore og ca 13mm hele gjengen. Slimhinnen var også perfekt! De må ruge litt til, så er ny kontroll på fredag og håper på uttak på mandag..

Litt ambivalent ifht antall egg, vet ikke helt om jeg skal være lei meg for at det ikke er flere, samtidig som det er kjempepositivt at de er jevne og fine, og at ting så bra ut.. så landa litt i mellom barken og veden følelsesmessig..
 
UL vel gjennomført! 7 vakre eggposer ligger i denne rugemaskinen :) de var jevnstore og ca 13mm hele gjengen. Slimhinnen var også perfekt! De må ruge litt til, så er ny kontroll på fredag og håper på uttak på mandag..

Litt ambivalent ifht antall egg, vet ikke helt om jeg skal være lei meg for at det ikke er flere, samtidig som det er kjempepositivt at de er jevne og fine, og at ting så bra ut.. så landa litt i mellom barken og veden følelsesmessig..

Dette høres veldig lovende ut altså! Særlig at alle er omtrent like store, for det vil si at du antagelig vil kunne få mange modne og befruktede egg ut på en gang i stedet for at halvparten ikke lar seg befrukte fordi de har ulike størrelser.

Jeg hadde riktignok 18 egg ut i juni, men der var det en del hummer og kanari, så noen egg måtte de rett og slett bare kaste fordi de ikke var klare :)

Tror du har et kjempepotensiale med de 7 :D
 
UL vel gjennomført! 7 vakre eggposer ligger i denne rugemaskinen :) de var jevnstore og ca 13mm hele gjengen. Slimhinnen var også perfekt! De må ruge litt til, så er ny kontroll på fredag og håper på uttak på mandag..

Litt ambivalent ifht antall egg, vet ikke helt om jeg skal være lei meg for at det ikke er flere, samtidig som det er kjempepositivt at de er jevne og fine, og at ting så bra ut.. så landa litt i mellom barken og veden følelsesmessig..
Det hørtes jo veldig bra ut! Vil tippe du får ett bra antall egg klart til uttak, når alle sammen var så fine og jevnstore [emoji4]
Ca det antall eggposer jeg også hadde som var jevnstore, og fikk ut 7 egg i dag. 7 er det magiske tallet! [emoji1][emoji28]
 
Dette høres veldig lovende ut altså! Særlig at alle er omtrent like store, for det vil si at du antagelig vil kunne få mange modne og befruktede egg ut på en gang i stedet for at halvparten ikke lar seg befrukte fordi de har ulike størrelser.

Jeg hadde riktignok 18 egg ut i juni, men der var det en del hummer og kanari, så noen egg måtte de rett og slett bare kaste fordi de ikke var klare :)

Tror du har et kjempepotensiale med de 7 :D
Samme tenker jeg også! Det var et på 11 og et på 14, resten 13mm :) så grunnlaget er heldigvis bra, på laveste dose menopur :)
 
Supert med jevne syv eggposer! Hørtes jo veldig bra ut, og at de vokser jevnt er jo veldig bra [emoji173]

Lykke til med de siste sprøytene og neste ul!
 
Så godt at du endelig nærmer det noe i alle fall!
Masse lykke til på fredag, håper du får uttak på mandag og får gode resultater. :)
 
Så godt at du endelig nærmer det noe i alle fall!
Masse lykke til på fredag, håper du får uttak på mandag og får gode resultater. :)

Takk for det! Og gratulerer med å komme forbi 12 ukersterskelen! Dette er jo fantastisk :)
 
Kjenner jeg begynner å bli meget lei av vekkerklokka om morraen bare for å ta den nesesprayen! Godt det bare er snakk om noen dager igjen før det er slutt..

Bare noen timer igjen til ny UL kontroll i ettermiddag :)
 
Lykke til!
 
Kjenner jeg begynner å bli meget lei av vekkerklokka om morraen bare for å ta den nesesprayen! Godt det bare er snakk om noen dager igjen før det er slutt..

Bare noen timer igjen til ny UL kontroll i ettermiddag :)
Haha! Jeg er på dag 3 med spray og har fri fra jobb i dag. Hatet sprayen verre når klokka ringte i dag, og jeg visste at sånn blir det også gjennom denne helgen og noen helger fremover i tid:hilarious: Heldig du som snart er ferdig ;)
 
Haha! Jeg er på dag 3 med spray og har fri fra jobb i dag. Hatet sprayen verre når klokka ringte i dag, og jeg visste at sånn blir det også gjennom denne helgen og noen helger fremover i tid:hilarious: Heldig du som snart er ferdig ;)
Har jo hatt den vekkerklokka nå siden før jul!
 
UL vel gjennomført, 7 egg har blitt til 14!! Men det er 8 stk som er 16-21mm, de lover det kommer godt for :) skal ta alt som vanlig i dag, og i morgen skal jeg endelig sette ovitrelle og IKKE menopur! Egguttak på mandag og forhåpentligvis innsett på onsdag :D
 
HURRA! Da nærmer deg seg noe [emoji173]️[emoji173]️
 
Hurra, så fantastisk! [emoji173] [emoji173] masse lykke til videre de neste dagene!
 
Back
Topp