Prøver lykken

Jippi!! :)
 
Hvordan gikk det i dag? :)
 
f88c66495071daee2b0cd9e5e9093a68.jpg


En skygge [emoji173]
 
Det der ser da ut som strek? Hva slags test er det og hvor mange dpo er du? Spennende :D
 
Det der ser da ut som strek? Hva slags test er det og hvor mange dpo er du? Spennende :D
Det er testpinnen til clearblue fertilitetsmonitor. Er 11 dpo nå, så blir veldig spennende! Tester igjen på fredag [emoji4]
 
Spent på testen i morgen! :D
 
Testen var lik som for 2 dager siden, så vet ikke helt hva jeg skal tenke. Må jo bare teste igjen om et par dager..

Kanskje det var litt tidlig? Håper du får sterkere strek neste gang! :)
 
TR kom i går, som en klokke..
 
Fått beskjed fra Porsgrunn, ny runde med lang protokoll med nesespray, menopur og prednisolon. Men skal ikke melde inn mens før i juli(!!!)

Kjenner det at Porsgrunn kan dra dit gresset ikke gror i dag.. for min del betyr det at uttak ikke blir før i SEPTEMBER!

Sendte de svar tilbake med spørsmål om hvorfor, hadde jo kunne begynt med sprøyter i slutten av mai med uttak tidlig i juni. Kjente på at dette ikke var greit i det hele tatt...
 
Fått beskjed fra Porsgrunn, ny runde med lang protokoll med nesespray, menopur og prednisolon. Men skal ikke melde inn mens før i juli(!!!)

Kjenner det at Porsgrunn kan dra dit gresset ikke gror i dag.. for min del betyr det at uttak ikke blir før i SEPTEMBER!

Sendte de svar tilbake med spørsmål om hvorfor, hadde jo kunne begynt med sprøyter i slutten av mai med uttak tidlig i juni. Kjente på at dette ikke var greit i det hele tatt...

Føler med deg som må vente lenge, men det er nok rett og slett fordi det er fullt hos dem. Sånn var det på riksen da jeg holdt på der (3-5 måneder mellom hvert forsøk, jeg gikk privat til slutt pga det og andre ting jeg ikke var fornøyd med der). Og pga riksen har så mye kø har mange fra Oslo nå søkt seg til Porsgrunn istedenfor og det skaper nok kø der... Det er noe dritt den ventingen rett og slett.
 
Nå har det blitt laaaaang pause fra forumet! Men gikk litt i kjelleren av å måtte vente over sommeren før jeg kunne gjøre et nytt forsøk.. Kranget meg til uttak i august, mot en ekstra uke med nesespray. Begynte å spraye 8.juli og sprøyter med 150 menopur 2.august. Nå venter jeg bare på kontroll til fredag, sprøytedag 10, for å se hvordan jeg ligger an. Blir det som sist, blir det uttak på mandag!
 
Nå har det blitt laaaaang pause fra forumet! Men gikk litt i kjelleren av å måtte vente over sommeren før jeg kunne gjøre et nytt forsøk.. Kranget meg til uttak i august, mot en ekstra uke med nesespray. Begynte å spraye 8.juli og sprøyter med 150 menopur 2.august. Nå venter jeg bare på kontroll til fredag, sprøytedag 10, for å se hvordan jeg ligger an. Blir det som sist, blir det uttak på mandag!

Lykke til med alt det spennende som skjer nå!! :)
 
Back
Topp