Prøver lykken

Lykke til med forsøket! Håper det er deres tur nå:Heartred
 
I dag er sprøyte 8 med menopur 150E satt, kjenner det veldig godt Nå, mye ubehag i høyre del av magen, til og med i ryggen! Kjente ingenting sist... Har til og med lest hele dagboka mi for å sjekke! Gru/gleder meg til UL...
 
UL viste 10 eggposer, 16, 14, 14, 13, 13, 12, 11, 11, 10 og 7. Nå venter jeg bare på telefon...
 
Må ta menopur til og med søndag, ovitrelle mandag og uttak på onsdag!
 
Hei, har lest gjennom dagboka di :happy: hvordan gikk det i går?
Så hyggelig at du har lest dagboka mi :)

Fikk ut 11 egg i går, uttaket startet greit, men var rimelig smertefullt de siste eggene. De ringte i dag og kun 3 hadde latt seg befrukte, de håpte kanskje noen fler kommer seg til i morgen..

I utgangspunktet, siden det var 11 egg, ville de ha innsett på mandag med blasto. Men hvis det bare er 3 egg, tørr de desverre ikke det. Så de skal ringe meg i morgen tidlig om hvordan de har klart seg de siste 24t, og om det evt blir innsett i morgen istedenfor. Men da vil jeg ha 2 egg, om det er mulig.

Du leste sikkert at sist gang var det 3 som ble befruktet, 1 var ok på innsett og 1 havna på frys dagen etterpå igjen. Så er veldig veldig spent på telefonen i morgen tidlig...
 
Håper du har fått positive nyheter :)
 
Det var hardt i går, men bedre i dag. Desverre var det kun 1 egg som har delt seg bra, så skal det inn i dag. 1 hadde ikke delt seg og er falt fra, 1 er usikkert.

Derfor blir det kun 1 egg inn, hadde håpet på 2. Men trenger jo bare 1..
Kjipt at det ikke gikk sånn som du håpte, men som du sier, en trenger jo kun et egg. Krysser fingrene for at det er gullegget:Heartred
 
Da krysser vi fingre for det du får inn!! Folk som blir gravide uten ivf har jo alltid (nesten) bare ett egg, og gravide blir de alle mann!!
 
Da krysser vi fingre for det du får inn!! Folk som blir gravide uten ivf har jo alltid (nesten) bare ett egg, og gravide blir de alle mann!!
Et perfekt 4-delt egg er satt inn, sistemann som er usikkert skal de prøve å dyrke frem til mandag. Så nå er jeg offisielt gravid til det motsatte er bevist!
 
Et perfekt 4-delt egg er satt inn, sistemann som er usikkert skal de prøve å dyrke frem til mandag. Så nå er jeg offisielt gravid til det motsatte er bevist!

Gratulerer som ruger :) Lykke til med rugingen [emoji4][emoji173]
 
Et perfekt 4-delt egg er satt inn, sistemann som er usikkert skal de prøve å dyrke frem til mandag. Så nå er jeg offisielt gravid til det motsatte er bevist!

Gratulerer som ruger[emoji5]
 
Gratulerer som ruger, og lykke til!
 
Back
Topp