Prøver for første gang ❤️

Tenker å ha det ja... selv om det er kjipt :( men jeg vil ikke få barn så sent på året mtp barnehage osv., også er det så mye annet som skjer da.
Klem tilbake <3

Vi har mer eller mindre bestemt oss for det samme :( Så om det ikke klaffer denne PP'en må vi vente til slutten av april og det er SÅ lenge til. Jeg synes tiden fra én PP til neste er laang, 3 måneder er i hvert fall lenge :/
 
Sender over en klem! <3
 
Vi har mer eller mindre bestemt oss for det samme :( Så om det ikke klaffer denne PP'en må vi vente til slutten av april og det er SÅ lenge til. Jeg synes tiden fra én PP til neste er laang, 3 måneder er i hvert fall lenge :/

Jaa, det er sååååå lenge :( derfor må det klaffe for oss i januar!! <3
 
Jaa, det er sååååå lenge :( derfor må det klaffe for oss i januar!! <3

Jaa! Jeg blir deppa bare av tanken på å vente helt til april, faktisk :( Og det stresser meg at det MÅ klaffe nå. Da gjør det sikkert ikke det.

Men godt å være flere i samme båt om ikke annet!
 

Yeeei, det var en god nyhet! :)

NEEI såå kjipt:/ Liker ikke! :( :( Hvordan går det med deg?

Hvordan går det? Har TR kommet? :/

Tusen takk for at dere spør, det er så godt å ha dere bv-jenter! Det går bra med meg, hadde en fin nyttårsfeiring med venner igår og med mye godt i glasset :p utrolig kjipt at vi nå må gå inn i pp7, men sånn er det. Vi får bare prøve nye ting og vente å se hvordan det blir :) denne måneden skal jeg kutte nesten all koffein, cola zero, snus, spise godis bare i helgene, spise ananas, være mer aktiv og kanskje drikke hostesaft :p
 
Yeeei, det var en god nyhet! :)





Tusen takk for at dere spør, det er så godt å ha dere bv-jenter! Det går bra med meg, hadde en fin nyttårsfeiring med venner igår og med mye godt i glasset :p utrolig kjipt at vi nå må gå inn i pp7, men sånn er det. Vi får bare prøve nye ting og vente å se hvordan det blir :) denne måneden skal jeg kutte nesten all koffein, cola zero, snus, spise godis bare i helgene, spise ananas, være mer aktiv og kanskje drikke hostesaft :p

Ikke sant :D

Så bra at du hadde en fin feiring :)
 
Bra du klarte å koble ut og kose deg i går :)
Skulle gjerne prøvd noen kjærrlingråd, men liker ikke ananas:/ temping har jeg ikke prøvd enda. Kanskje jeg skal gjøre det? Hmmm, tenke tenke
 
Bra du klarte å koble ut og kose deg i går :)
Skulle gjerne prøvd noen kjærrlingråd, men liker ikke ananas:/ temping har jeg ikke prøvd enda. Kanskje jeg skal gjøre det? Hmmm, tenke tenke
Anbefaler temping. Veldig gøy! :)
 
Back
Topp