11dpo. Fortsatt mye spotting og utifra tempen så kommer nok tr idag eller imorgen :/
Vis vedlegget 213674
Neei Sender en stoor klem! Det var jo din tur nå ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11dpo. Fortsatt mye spotting og utifra tempen så kommer nok tr idag eller imorgen :/
Vis vedlegget 213674
Skal dere ha november/desember-pause dere også? :/
Neei Sender en stoor klem! Det var jo din tur nå [emoji173]
Æsj, forbanna dritt!!! Heia så på dere :/ Januar må jo bare bli måneden det skjerTenker å ha det ja... selv om det er kjipt men jeg vil ikke få barn så sent på året mtp barnehage osv., også er det så mye annet som skjer da.
Klem tilbake <3
Tenker å ha det ja... selv om det er kjipt men jeg vil ikke få barn så sent på året mtp barnehage osv., også er det så mye annet som skjer da.
Klem tilbake <3
Æsj, forbanna dritt!!! Heia så på dere :/ Januar må jo bare bli måneden det skjer[emoji173]️
Sender over en klem! <3
Huff, det var trist at det ikke klaffet denne gangen Sender deg en klem!
Vi har mer eller mindre bestemt oss for det samme Så om det ikke klaffer denne PP'en må vi vente til slutten av april og det er SÅ lenge til. Jeg synes tiden fra én PP til neste er laang, 3 måneder er i hvert fall lenge :/
Jaa, det er sååååå lenge derfor må det klaffe for oss i januar!! <3
https://www.nrk.no/norge/na-lonner-det-seg-a-fa-barn-i-november-1.13287049
Hurra, da kan vi faktisk prøve en PP til
NEEI såå kjipt:/ Liker ikke! Hvordan går det med deg?
Hvordan går det? Har TR kommet? :/
Yeeei, det var en god nyhet!
Tusen takk for at dere spør, det er så godt å ha dere bv-jenter! Det går bra med meg, hadde en fin nyttårsfeiring med venner igår og med mye godt i glasset utrolig kjipt at vi nå må gå inn i pp7, men sånn er det. Vi får bare prøve nye ting og vente å se hvordan det blir denne måneden skal jeg kutte nesten all koffein, cola zero, snus, spise godis bare i helgene, spise ananas, være mer aktiv og kanskje drikke hostesaft
Anbefaler temping. Veldig gøy!Bra du klarte å koble ut og kose deg i går
Skulle gjerne prøvd noen kjærrlingråd, men liker ikke ananas:/ temping har jeg ikke prøvd enda. Kanskje jeg skal gjøre det? Hmmm, tenke tenke
Anbefaler temping. Veldig gøy!
Da må jeg kjøpe meg termometer et å anbefale?
Jeg har egentlig muligheten til det nå som jeg skal begynne å jobbe så mye og døgnrytmen kanskje blir litt bedre!
Masse lykke til med prøving blir spennende å følge deg!