Prøver for første gang ❤️

Jeg tester med EL-tester hver PP, prøvde grapefruktjuice og Solvipect forrige PP og prøver Conseive plus og tenkte å prøve Vitex nå. Utålmodig much :hilarious:

Helt enig :( Det er så urettferdig at det er så lett for noen og SÅ vanskelig for andre. Alle årene med prevensjon føles nesten bortkastet :p

Hmm, kanskje jeg også skal bestille Concieve plus med det samme jeg bestiller nye g-tester :) hva er vitex?
Ja ikke sant, det er urettferdig.. ventetiden mot positiv test er så uutholdelig når man ønsker dette så sterkt, tenker jo ikke på annet. Håper virkelig det klaffer nå så vi begge slipper å ha pause :)
 
Hmm, kanskje jeg også skal bestille Concieve plus med det samme jeg bestiller nye g-tester :) hva er vitex?
Ja ikke sant, det er urettferdig.. ventetiden mot positiv test er så uutholdelig når man ønsker dette så sterkt, tenker jo ikke på annet. Håper virkelig det klaffer nå så vi begge slipper å ha pause :)

Vitex er urtekapsler/naturmedisin som bidrar til å stabilisere syklusen og forlenge lutealfasen. Det er maange som har fått kortere og mer stabil syklus av det og som har blitt gravide raskt etter å ha begynt med det. Syklusen min har plutselig begynt å tulle så det er verdt et forsøk :) Det skal også hjelpe mot PMS og menssmerter og det hadde ikke vært feil! Hvis du Googler så står det masse :)

Nei, tiden står nærmest stille fordi man bare venter på at tiden skal gå og når syklusene er så lange så blir det mye venting :( Og tiden fra èn syklus til en annen er jo lang fra før! Ja, vi får inderlig håpe det ❤
 
Vitex er urtekapsler/naturmedisin som bidrar til å stabilisere syklusen og forlenge lutealfasen. Det er maange som har fått kortere og mer stabil syklus av det og som har blitt gravide raskt etter å ha begynt med det. Syklusen min har plutselig begynt å tulle så det er verdt et forsøk :) Det skal også hjelpe mot PMS og menssmerter og det hadde ikke vært feil! Hvis du Googler så står det masse :)

Nei, tiden står nærmest stille fordi man bare venter på at tiden skal gå og når syklusene er så lange så blir det mye venting :( Og tiden fra èn syklus til en annen er jo lang fra før! Ja, vi får inderlig håpe det [emoji173]

Ahaa, spennende! :) vi får bare fortsette å krysse fingrene <3
 
Ja, man må nesten bare det :) Hvilken PP går dere inn i nå? Har dere tenkt til å gjøre noen "tiltak" som gyn e.l eller tar dere det med ro litt til?

Vi har gått inn i pp7 nå, men sluttet på p-pillene i mai og hadde sex rundt el i juni også, så egentlig pp8. Hadde håpet på vår-barn egentlig når jeg sluttet på pillen, men den sjansen dro fort fra oss gitt :p jeg har lyst til å bestille meg time til gyn, men sambo har lyst til å vente litt å se hva som skjer. Det bør jo egentlig være enkelt siden vi begge er unge og friske..
 
Hvorfor må det være så vanskelig å bli gravid?? :eek: så frustrerende... :(

Sender deg en god klem ❤ Det er en så ufattelig tung prosess å gå gjennom, hvert fall når det strekker ut i tid. Prøvepause er også et utrolig tøft valg å ta når det eneste man ønsker er en liten baby. Gjør det som føles riktig for dere ❤ Trenger ikke å være så dumt med en pause fra testestyret, og heller bare nyte de tingene man prioriterer mindre når man får barn. Dra på en spontantur til utlandet, kos dere en kveld på spahotell, dyrk kjærligheten og drikk masse champagne med venner.

Du er beintøff, og barnet kommer til å bli så heldig å få dere som foreldre. For gjett om hun eller han etterlengtet. ❤
 
Vi har gått inn i pp7 nå, men sluttet på p-pillene i mai og hadde sex rundt el i juni også, så egentlig pp8. Hadde håpet på vår-barn egentlig når jeg sluttet på pillen, men den sjansen dro fort fra oss gitt :p jeg har lyst til å bestille meg time til gyn, men sambo har lyst til å vente litt å se hva som skjer. Det bør jo egentlig være enkelt siden vi begge er unge og friske..

7-8 måneder er jo ikke SÅ lenge i det store og det hele, selv om det ikke føles sånn, men følg magefølelsen din ❤ Hvis det kan berolige deg, skader det jo ikke :)
 
Sender deg en god klem [emoji173] Det er en så ufattelig tung prosess å gå gjennom, hvert fall når det strekker ut i tid. Prøvepause er også et utrolig tøft valg å ta når det eneste man ønsker er en liten baby. Gjør det som føles riktig for dere [emoji173] Trenger ikke å være så dumt med en pause fra testestyret, og heller bare nyte de tingene man prioriterer mindre når man får barn. Dra på en spontantur til utlandet, kos dere en kveld på spahotell, dyrk kjærligheten og drikk masse champagne med venner.

Du er beintøff, og barnet kommer til å bli så heldig å få dere som foreldre. For gjett om hun eller han etterlengtet. [emoji173]

Ååh, tusen takk for så fine og støttende ord søte du! <3 så koselig at du er her innimellom :) hvordan går det med deg nå?
 
7-8 måneder er jo ikke SÅ lenge i det store og det hele, selv om det ikke føles sånn, men følg magefølelsen din [emoji173] Hvis det kan berolige deg, skader det jo ikke :)

Nei jeg vet, det er ikke så lenge. Men det føles som en evighet :p tenker jeg ser det an litt til :)
 
Ååh, tusen takk for så fine og støttende ord søte du! <3 så koselig at du er her innimellom :) hvordan går det med deg nå?

Følger med vet du ❤ Går greit :) for en uke siden kom kvalmen mer intens og kommer i bølger. Har ikke problemer med å få i meg mat og har ikke kastet opp(bank i bordet), så skal ikke klage! TUL om 6 dager :) nå stresser jeg bare med å finne meg jobb, men forhåpentligvis trenger jeg ikke å bekymre meg etter intervjuet i dag!
 
Følger med vet du [emoji173] Går greit :) for en uke siden kom kvalmen mer intens og kommer i bølger. Har ikke problemer med å få i meg mat og har ikke kastet opp(bank i bordet), så skal ikke klage! TUL om 6 dager :) nå stresser jeg bare med å finne meg jobb, men forhåpentligvis trenger jeg ikke å bekymre meg etter intervjuet i dag!

Kjipt med kvalme, men du har jo tross alt en spire som vokser i magen din så ikke så rart at man kjenner på et eller annet :) håper du slipper å kaste opp, det er så fælt! Gleder meg til å høre hvordan det gikk på TUL. Ååh, masse lykke til på jobbintervju <3 krysser fingrene for deg. Det går helt sikkert fint :D
 
Kjipt med kvalme, men du har jo tross alt en spire som vokser i magen din så ikke så rart at man kjenner på et eller annet :) håper du slipper å kaste opp, det er så fælt! Gleder meg til å høre hvordan det gikk på TUL. Ååh, masse lykke til på jobbintervju <3 krysser fingrene for deg. Det går helt sikkert fint :D

Tusen takk ❤ tror det gikk kjempebra :eek:
 
Cd 4. Tanta holder på å pakke sakene sine, er nok borte i morgen. Begynte med Berocca igår, vitamintilskudd med B og C vitaminer og sink. Har og bestilt Concieve plus som jeg skal prøve og nye g-tester. I tillegg spiser jeg mye frukt, spesielt ananas som visstnok skal være bra i lutealfasen. Har ikke tatt en eneste snus siden søndag og skal holde meg unna alkohol :) nå bør spira sitte altså!!!!!
 
Cd 4. Tanta holder på å pakke sakene sine, er nok borte i morgen. Begynte med Berocca igår, vitamintilskudd med B og C vitaminer og sink. Har og bestilt Concieve plus som jeg skal prøve og nye g-tester. I tillegg spiser jeg mye frukt, spesielt ananas som visstnok skal være bra i lutealfasen. Har ikke tatt en eneste snus siden søndag og skal holde meg unna alkohol :) nå bør spira sitte altså!!!!!

Det høres bra ut :D Og så flink med snusslutt! :)
 
Nå har jo nærmest alle vi har fulgt her inne blitt preggers de siste mnd, så nå må det bare være vår tur altså! :p
 
Back
Topp