Prøver for første gang ❤️

13dpo - fortsatt bare brunt blod og ingen menssmerter. Men den kommer vel i løpet av kvelden eller i morgen. Sikkert bare litt på etterskudd. Lenge å vente til testing neste gang :o
 
Åh så kjipt å lese Kristinawe, er TR kommet nå?

Man kan bli helt utslitt av å følge med på så spennende grafer, håper du steller godt med deg selv :Heartpink
 
Uff :/ skal du vente til april?

Skal prøve en pp til, kanskje to, og så blir det pause til april ja.. håper vi slipper pausen :)

Åh så kjipt å lese Kristinawe, er TR kommet nå?

Man kan bli helt utslitt av å følge med på så spennende grafer, håper du steller godt med deg selv :Heartpink

Tror tr er kommet, bruker å få tr på 12dpo og det var igår men er på 13dpo idag og fortsatt bare brunt. Vært sånn i tre dager.. men det er vel bare et spørsmål om tid før det bryter ut.
Hehe ja, grafen var jo lovende men det hjalp ikke :p takk for gode ord <3
 
Skal prøve en pp til, kanskje to, og så blir det pause til april ja.. håper vi slipper pausen :)



Tror tr er kommet, bruker å få tr på 12dpo og det var igår men er på 13dpo idag og fortsatt bare brunt. Vært sånn i tre dager.. men det er vel bare et spørsmål om tid før det bryter ut.
Hehe ja, grafen var jo lovende men det hjalp ikke :p takk for gode ord <3

Hvorfor blir det prøvepause om en pp eller to? Fordi dere trenger pause fra prøvinga eller barnehageopptak eller no sånn?

Ja, høres vell ut som TR er på vei da :sorry:

Håper også dere slipper pausen! :Heartpink
 
Hvorfor blir det prøvepause om en pp eller to? Fordi dere trenger pause fra prøvinga eller barnehageopptak eller no sånn?

Ja, høres vell ut som TR er på vei da :sorry:

Håper også dere slipper pausen! :Heartpink

Pga barnehageopptak ja og fordi det er så mye annet som skjer i desember :)
 
Håper det skjer før evt pause da ja! Vi skal jo bli gravide samtidig og gå tur :p hahah.

Tror ikke jeg klarer pause i prøvingen faktisk.
 
Cd 1 -pp7
Etter 4 dager med bare spotting så kom tr idag. Denne måneden skal jeg spise sunnere, godteri bare i helgene, har kuttet snusen og skal ikke drikke alkohol. Så får vi se om det funker ;)
 
Cd 1 -pp7
Etter 4 dager med bare spotting så kom tr idag. Denne måneden skal jeg spise sunnere, godteri bare i helgene, har kuttet snusen og skal ikke drikke alkohol. Så får vi se om det funker ;)

Vi har også lagt om til en sunnere livsstil nå og skal ta opp igjen treningen :) Mannen snuser men det er lite. Håper det hjelper!
 
Nei egentlig ikke.. bare ligget en stund med beina i været :p skal knaske gulerot og ananas nå, spesielt i dpo-land. Enn du? :)

Jeg tester med EL-tester hver PP, prøvde grapefruktjuice og Solvipect forrige PP og prøver Conseive plus og tenkte å prøve Vitex nå. Utålmodig much :hilarious:
 
Back
Topp