Sånn liker jeg å tenke også! Vi får håpe HCG bare utvikler seg litt sent denne gangen!9dpo idag, så det er jo enda håp da men jeg vil heller ta skuffelsen litt på forskudd og bli positivt overrasket dersom to streker dukker opp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn liker jeg å tenke også! Vi får håpe HCG bare utvikler seg litt sent denne gangen!9dpo idag, så det er jo enda håp da men jeg vil heller ta skuffelsen litt på forskudd og bli positivt overrasket dersom to streker dukker opp!
Så spennende, Kristinawe! Håper virkelig du får deg en ekstra positiv start på det nye året!
Sånn liker jeg å tenke også! Vi får håpe HCG bare utvikler seg litt sent denne gangen!
Når testen er tørr da???
Æsj altså! Er lov å bli litt utålmodig, man er jo bare mennesker
Nå må det snart klaffe for dere
Når blir neste test?Tusen takk Lille Lykke :-*
Ja vi krysser fingrene litt til ikm er jo på søndag/mandag, så det kan jo være tidlig
Når blir neste test?
Krysser alt jeg harImorgen tidlig igjen
Venter spent på graf og test. Vurderer om jeg skal være så "dum" å svi av en digital nå Må huske å bestille tester til neste mnd.
Den stiger igjen da
Ja, jeg avskriver ikke helt denne her enda
Ja, jeg avskriver ikke helt denne her enda
Da krysser jeg armer og ben igjenNei vi må nok vente litt til.. begynte å spotte 10dpo forrige pp, så håper bare at det ikke skjer idag!
Og jeg må som alltid spørre: og når testen er tørr daa?