Ikke, vent til du er mer garantert å få et pålitelig svar <3Åååh, jeg har dritlyst til å ta en hcg på jobb idag.. det er så rolig og jeg klarer ikke tenke på noe annet skal, skal ikke? De er ikke veldig sensitive..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke, vent til du er mer garantert å få et pålitelig svar <3Åååh, jeg har dritlyst til å ta en hcg på jobb idag.. det er så rolig og jeg klarer ikke tenke på noe annet skal, skal ikke? De er ikke veldig sensitive..
Ikke, vent til du er mer garantert å få et pålitelig svar <3
Litt spotting, metallsmak i munn, murring og den grafen!!! Nå må du bare få den positive testen altså <3
Har en skikkelig rar fornemmelse nederst i magen, ubehagelig og stikkende smerte til tider. Trodde først det var luft men det går liksom ikke over.. rare greier. Blir test i morgen tidlig!
Har en skikkelig rar fornemmelse nederst i magen, ubehagelig og stikkende smerte til tider. Trodde først det var luft men det går liksom ikke over.. rare greier. Blir test i morgen tidlig!
Wæææ, nå er jeg spent!!!!Har en skikkelig rar fornemmelse nederst i magen, ubehagelig og stikkende smerte til tider. Trodde først det var luft men det går liksom ikke over.. rare greier. Blir test i morgen tidlig!
For en herlig heiagjeng dere er!! <3
Men jeg må dessverre skuffe dere tempen har gått ned litt og blenda test...
Vis vedlegget 213436
Vis vedlegget 213437
Hvor mange DPO?
9dpo idag, så det er jo enda håp da men jeg vil heller ta skuffelsen litt på forskudd og bli positivt overrasket dersom to streker dukker opp!
Så spennende med alle symptomene dine Forrige gang fikk jeg blenda 9 Dpo og svak svak strek 10 Dpo, så det er fortsatt håp!!! Krysser fingrene for at det har klaffer for deg denne mnd!
Når testen er tørr da???