Prøver for første gang ❤️

Åååh, jeg har dritlyst til å ta en hcg på jobb idag.. det er så rolig og jeg klarer ikke tenke på noe annet o_O skal, skal ikke? De er ikke veldig sensitive..
Ikke, vent til du er mer garantert å få et pålitelig svar <3
 
Litt spotting, metallsmak i munn, murring og den grafen!!! Nå må du bare få den positive testen altså <3
 
Litt spotting, metallsmak i munn, murring og den grafen!!! Nå må du bare få den positive testen altså <3

Hehe, søta <3 har jo bestandig hatt noen symptomer hver pp, så jeg klarer liksom ikke å tro på at det er virkelige tegn :p men har aldri hatt spotting så tidlig, bare to dager før IKM så det er jo spennende!
 
Har en skikkelig rar fornemmelse nederst i magen, ubehagelig og stikkende smerte til tider. Trodde først det var luft men det går liksom ikke over.. rare greier. Blir test i morgen tidlig! :p

Iiih, som jeg gleder meg!! Nå MÅ det bare være din tur ❤
 
Har en skikkelig rar fornemmelse nederst i magen, ubehagelig og stikkende smerte til tider. Trodde først det var luft men det går liksom ikke over.. rare greier. Blir test i morgen tidlig! :p

Vet du hva! Jeg og har en del symptomer i dag,men prøver å overse det. Jeg har murring i begge sidene, Iling og stråling i lysk, nedpress i "halebeinet" og i kveld litt kvalm. Har hatt to dager der jeg har vært veldig trøtt. I dag økte det på med litt lotionaktig/litt stretchy utflod. Enten kommer TR i morgen på CD 26 som etter SA i sommer, eller så er jeg kanskje gravid. Hvis grafen faller, så drikker jeg på lørdag:p
 
Gleder meg til test! :D
 
Så spennende med alle symptomene dine :-) Forrige gang fikk jeg blenda 9 Dpo og svak svak strek 10 Dpo, så det er fortsatt håp!!! Krysser fingrene for at det har klaffer for deg denne mnd! :-)
 
Back
Topp