4 dpo - skal vi kalle det en festedipp inntil det motsatte er bevist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte å legge med bilde!4 dpo - skal vi kalle det en festedipp inntil det motsatte er bevist?
4 dpo - skal vi kalle det en festedipp inntil det motsatte er bevist?
Ja, det synes jeg
Festediiiip
God jul til deg og ❤Hihi, det er lov å håpe
Ønsker dere og alle andre her inne en riktig god jul! Håper dere får en magisk dag alle sammen <3
Hihi, det er lov å håpe
Ønsker dere og alle andre her inne en riktig god jul! Håper dere får en magisk dag alle sammen <3
God jul til deg og dine! Håper du starter 2017 med en positiv test og spire i magen <3Hihi, det er lov å håpe
God jul til deg og dine! Håper du starter 2017 med en positiv test og spire i magen <3
5dpo. Håper alle har en fin 1. juledag <3 jeg gleder meg til å se min kjære samboer idag vi feirer fortsatt jul hver for oss.
Vis vedlegget 213014
Forhåpentligvis siste jula
5dpo. Håper alle har en fin 1. juledag <3 jeg gleder meg til å se min kjære samboer idag vi feirer fortsatt jul hver for oss.
Vis vedlegget 213014
Det gjør vi også, frem til vi får barn
Vi også! [emoji4]Det gjør vi også, frem til vi får barn
Jeg trur du er gravid
Herregud for en graf!!! Hvis ikke dette er en babygraf, så vet ikke jeg! Har du noen symptomer?