Prøver for første gang ❤️

7 dpo. Drakk litt alkohol igår så jeg vet ikke om tempen stemmer helt, men fikk hvertfall nok sammenhengende søvn og tempet til samme tid :) håper jeg må kjøpe meg ei alkoholfri vinflaske på nyttårsaften for å lure svigers!
ImageUploadedByBV Forum1482831302.665249.jpg

7 dpo. Drakk litt alkohol igår så jeg vet ikke om tempen stemmer helt, men fikk hvertfall nok sammenhengende søvn og tempet til samme tid :) håper jeg må kjøpe meg ei alkoholfri vinflaske på nyttårsaften for å lure svigers!
Vis vedlegget 213237
Dette var en veldig lovende graf så, håper den holder seg høy og positiv test i enden :D

Åå, så spennende Kristinawe[emoji173][emoji173] kanskje det ligger et lite gullegg å deler seg inn i mange deler nede i magen nå :D

8 dpo - tilbake på jobb igjen som vanlig. Litt lavere temp idag, men fortsatt høy. Skal prøve å holde meg unna testingen til fredag. Skal heldigvis i middagsselskap både idag og imorgen, så ettermiddagene går nok fort :) gruer mest til at dagene på jobb kommer til å gå sent O_o
ImageUploadedByBV Forum1482905132.626870.jpg

Åååh, jeg har dritlyst til å ta en hcg på jobb idag.. det er så rolig og jeg klarer ikke tenke på noe annet O_o skal, skal ikke? De er ikke veldig sensitive..

Åååh, jeg har dritlyst til å ta en hcg på jobb idag.. det er så rolig og jeg klarer ikke tenke på noe annet o_O skal, skal ikke? De er ikke veldig sensitive..

Skal ikke! Da kan du bli unødvendig skuffet :) Vent i hvert fall til i morgen tidlig!

Det blir noen spennende dager nå :D

Back
Topp