5dpo. Håper alle har en fin 1. juledag <3 jeg gleder meg til å se min kjære samboer idag vi feirer fortsatt jul hver for oss.
Vis vedlegget 213014
Grafen ser veeldig lovende ut! Hvordan er den kontra forrige PP?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5dpo. Håper alle har en fin 1. juledag <3 jeg gleder meg til å se min kjære samboer idag vi feirer fortsatt jul hver for oss.
Vis vedlegget 213014
Grafen ser veeldig lovende ut! Hvordan er den kontra forrige PP?
Dette var en veldig lovende graf så, håper den holder seg høy og positiv test i enden7 dpo. Drakk litt alkohol igår så jeg vet ikke om tempen stemmer helt, men fikk hvertfall nok sammenhengende søvn og tempet til samme tid håper jeg må kjøpe meg ei alkoholfri vinflaske på nyttårsaften for å lure svigers!
Vis vedlegget 213237
Så spennende! Krysser fingrene [emoji6]
Åå, så spennende Kristinawe[emoji173][emoji173] kanskje det ligger et lite gullegg å deler seg inn i mange deler nede i magen nå
Hihi, det hadde vært fint! håper på en magisk overraskelse på nyttårsaften <3
Åååh, jeg har dritlyst til å ta en hcg på jobb idag.. det er så rolig og jeg klarer ikke tenke på noe annet skal, skal ikke? De er ikke veldig sensitive..
Skal ikke! Da kan du bli unødvendig skuffet Vent i hvert fall til i morgen tidlig!
Det blir noen spennende dager nå
Åh, jeg er så utålmodig nå men du har nok rett! Måtte resten av arbeidsdagen gå fort..
Håper tiden får fort [emoji173]️ Jeg har troa på at det har klaffet nå Har du noen symptomer?
Hehe, du er søt daa <3 har hatt murringer nederst i magen siden igår, hadde blodsmak i munnen når jeg dusja i morges, men ellers ikke noe spesielt..