Prøve på nr 3

Det er ikke avviklet. De bare prøver å få folk til å la være. Men du kan dra til Stokmarknes om du skulle ønske det.

Ringeliste er bra. Uten sammenligning for øvrig, men jeg klikka da jeg måtte vente 1,5 år på åreknuteoperasjon. Ringte og satte meg på ringeliste. Da fikk jeg plass etter to uker, gitt. På ønsket sykehus (i en annen kant av landet).
De har ikke avviklet det, men avviklet den delen hvor private aktører som ikke har avtale med det offentlige får støtte fra HELFO. Så hvis det er kortere ventetid et annet sted er det mulighet for å velge det, men det kan innebære reisevei. Håper for din del at noen avbestiller innen kort tid og du blir ringt til :Heartred
Håper inderlig at noen avbestiller,ja.... Ellers sier vi at nok er nok, og innse at valget ble tatt for oss :(:Heartred
 
Jeg sliter også med sterke smerter i forbindelse med eggløsning. Vanligvis er løsning å gå på prevensjon, men det er ikke et alternativ hvis man ønsker baby :bag: så mulig jeg hører med samboer ang hans forsikring, han er ansatt i et privat firma, greit å hvertfall sjekke ut muligheter. Hvis jeg må vente over et år, så er nok babytiden forbi, vi skulle ikke prøve så lenge :sad010

Jaa, hør om han har en behandlingsforsikring som dekker partner! :Heartred Lykke til, heier fra sidelinjen!
 
Det er absolutt lov å gråte, for et nederlag :Heartred Jeg hadde vært knekt selv, det er ikke noe rart. Jeg håper noen avbestiller, virkelig, om ikke lenge!
 
Beklager på forhånd for et sutreinnlegg:

Oi, en stund siden jeg har vært her. Lite som skjer. 9dpo og negativ test til morgenen.
Ingen lyd fra sykehuset enda.
Åh, jeg merker at håpet egentlig er borte. Samboer virker som han ikke helt forstår at håpet er ganske lite for at vi skal få det til på egenhånd, og det er litt slitsomt :(
 
Er så tungt å føle man står i det alene ❤️ Jeg tror mange i en slik situasjon velger å leve litt i benektelse.. :( Sender deg en digital klem, og håper virkelig at det løser seg for dere ❤️
 
Negativ test 10dpo og da får man se når tr dukker opp. Håper den venter til 12dpo slik som forrige gang :) (er så innstilt på at vi ikke får det til uten hjelp av jeg rett og slett ikke har giddet å ta progesteron de siste pp)
 

Vedlegg

  • PXL_20240506_052931152.jpg
    PXL_20240506_052931152.jpg
    1,7 MB · Visninger: 33
Sender deg en klem :Heartred
 
Back
Topp