Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg har bestilt, men er ikke hjemme [emoji28]Kan du ikke knekke og ta en test, da?![]()
Antakelig er det for tidlig å teste siden IKM er på søndag eller mandag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bestilt, men er ikke hjemme [emoji28]Kan du ikke knekke og ta en test, da?![]()
6dpo var jeg veldig kvalm. Det gikk over da jeg spiste. I går hadde jeg murringer i magen da jeg våknet. Ellers ingen ting. Sist merket jeg ikkeno før et par dager før jeg testet.Spennende! Har du noen symptomer?![]()
Blir spennende å se6dpo var jeg veldig kvalm. Det gikk over da jeg spiste. I går hadde jeg murringer i magen da jeg våknet. Ellers ingen ting. Sist merket jeg ikkeno før et par dager før jeg testet.
I dag har testene kommet i posten. Kanskje jeg ryker på en allerede i morgen tidlig[emoji6]Blir spennende å se![]()
Hurra!I dag har testene kommet i posten. Kanskje jeg ryker på en allerede i morgen tidlig[emoji6]
Ja, jeg er drittlei [emoji13][emoji13]Så leit![]()
Enda tidlig! Krysser fingrene for at srekene dukker opp om noen dagerLøpet er jo ikke kjørt. Prøve en test litt nærmere helga.
Det gjør jeg og! Mye lotionaktig utflod i stad, men det kan skyldes mye tung bæring og.Enda tidlig! Krysser fingrene for at srekene dukker opp om noen dager![]()