Prøve på førstemann

Da er vi så og si på likt [emoji4] Dette er bare pp5 etter MAen i starten av januar, så jeg bør ikke klage. Det er bare noe dritt når jeg vet at jeg kunne ha vært i mål om en uke.
Jeg tar bare tabletter for lavt stoffskifte. Etter MAen var jeg hos endokrinolog. Jeg hadde blitt henvist mens jeg fortsatt var gravid. Alt var perfekt. Det eneste som manglet var D-vitaminer, så jeg fikk resept på det i 3 mnd. Neste gang blir det tettere oppfølging med tul og endokrinolog som doserer medisinen min.
Første test ryker 14.juli, tenker jeg. Da er jeg 13dpo. Da jeg fikk symptomer sist var jeg ca 12-14dpo.
Når har du tenkt å teste?
Fullt lov å klare når man er i pp5! ;) Jeg har bare mulighet til å teste i morgen, tirsdag og torsdag, så det blir nok på tirsdag, 11dpo ;) Kan fortsatt være litt tidlig, så om jeg klarer får jeg prøve å holde meg til torsdag :D

Fullt lov å klare når man er i pp5! ;) Jeg har bare mulighet til å teste i morgen, tirsdag og torsdag, så det blir nok på tirsdag, 11dpo ;) Kan fortsatt være litt tidlig, så om jeg klarer får jeg prøve å holde meg til torsdag :D
Det blir veldig spennende! Jeg krysser fingrene [emoji106]

Det blir veldig spennende! Jeg krysser fingrene [emoji106]

Nå har jeg bestilt g-tester. Planen er å teste 14.juli. Jeg mistenker at jeg sannsynligvis kommer til å teste litt før[emoji23]

I dag har jeg vært på trening. Før jeg dro spiste jeg frokost, banan og restitusjonsdrikk etterpå. Siden da har jeg vært kvalm. Hver gang jeg har drukket vann har jeg kjent kvalmen komme. Det hjalp å spise litt nå [emoji4] Hmm...

At det er mulig å være så sikker på at det har klaffet denne gangen. Likevel har jeg også tanker om at det ikke har gått. Jeg tør ikke tro noe som helst før jeg har sjekket på fredag. Jeg vil ikke at skuffelsen skal bli for stor hvis det viser seg at det ikke har klaffet likevel.

9 dpo i dag og litt murringer i magen.
I natt drømte jeg at jeg tok en digital g-test, og at den viste 5-6 dager[emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp