Prøve på førstemann

2dpo. Krysser fingrene for at det ble nok aksjer. Det vil tiden vise.
Denne pp-en gadd jeg ikke måle temp. Det ble bare stress. Med det lave stoffskiftet mitt, så funket det ikke helt heller.
 
Tror desverre ikke at man merker sympomter så tidlug, nei ;) Hadde vært gøy om det var en liten spire som faktisk er grunnen da :D
 
At det går an å være så utålmodig! Det går så vanvittig sakte. Blæh!
Jeg har vært våken siden samboer dro på jobb litt før kl 7. Jeg har vært hos kiropraktor og knekt nakke og korsrygg, samt blitt stukket med nåler.
 
Ikke lenge siden jeg spiste middag; spagetti med hjemmelagd kjøttsaus. Nå føler jeg meg litt uvel, sulten, litt svimmel og kvalm. Brystene er litt ømme, men det kan skyldes ryggknekkinga hos kiropraktoren. Det river litt nederst på den ene sida av magen.
 
Jeg prøver å overbevise meg selv om at det ikke har klaffet denne gangen, heller. På den måten blir jeg minst skuffet hvis en g-test viser negativt svar. Likevel sier kroppen at det har gått denne gangen. Det gjenstår å se mot slutten av neste uke.
 
Det håper jeg og! Drittlei av at det ikke går. Egentlig har jeg ingenting å klage over. Den gangen det gikk, så prøvde vi ikke i det hele tatt.

Hvordan går det der?
Er 6 dpo i dag (pp10), så nå er det litt sånn "alt eller ingenting". Har prøvd salvie-te (som ikke funka), testet etter el og tempet, og nå tar jeg 8 tabletter daglig av ulike grunner som alle har med prøvingen å gjøre :p Så om det ikke går nå, tar vi det litt rolig frem til timen hos gyn 9. august :) Håper vi begge får positiv test nå, så dette prøvestyret får en slutt!
Når ryker første test? :)
 
Er 6 dpo i dag (pp10), så nå er det litt sånn "alt eller ingenting". Har prøvd salvie-te (som ikke funka), testet etter el og tempet, og nå tar jeg 8 tabletter daglig av ulike grunner som alle har med prøvingen å gjøre [emoji14] Så om det ikke går nå, tar vi det litt rolig frem til timen hos gyn 9. august :) Håper vi begge får positiv test nå, så dette prøvestyret får en slutt!
Når ryker første test? :)
Da er vi så og si på likt [emoji4] Dette er bare pp5 etter MAen i starten av januar, så jeg bør ikke klage. Det er bare noe dritt når jeg vet at jeg kunne ha vært i mål om en uke.
Jeg tar bare tabletter for lavt stoffskifte. Etter MAen var jeg hos endokrinolog. Jeg hadde blitt henvist mens jeg fortsatt var gravid. Alt var perfekt. Det eneste som manglet var D-vitaminer, så jeg fikk resept på det i 3 mnd. Neste gang blir det tettere oppfølging med tul og endokrinolog som doserer medisinen min.
Første test ryker 14.juli, tenker jeg. Da er jeg 13dpo. Da jeg fikk symptomer sist var jeg ca 12-14dpo.
Når har du tenkt å teste?
 
Da har jeg vært på Ikea og kjøpt noen flatpakker som jeg skal skru sammen. For et slit å få dem inn i den lille bilen min[emoji26][emoji26] Jeg får i hvert fall tida til å gå. I morra er det siste arbeidsdag for mannen før han skal ha 4 uker sommerferie sammen med meg.
 
Back
Topp