Prøve på førstemann

Æhhh så kjedelig! Jeg fortsetter å krysse fingrene, det er ikke over før tr har banket på døra!
 
Så kjedelig :/ Krysser fingrene for stabil syklus og en liten spire denne pp'n :)
 
Denne PP tror jeg ikke at jeg gidder å teste etter EL. Vet ikke en gang om jeg gidder å tempe, for tempen er helt løpsk. Hmm...mannen vil ta det som det kommer. Vi klarte det jo på den måten uten at vi egentlig prøvde. Da blir overraskelsen og gleden større og, tenker jeg. Nå ville det ha vært 7 uker til termin. I stedet må vi prøve på nytt [emoji21][emoji21]
 
Da er vi likt i rute, jeg er på CD8. Jeg har også hatt en MA i uke 13 (for mange år siden nå), men fosteret hadde dødd dagen før UL, jeg hadde rukket å så vidt kjenne bittelitt liv. Jeg fikk utskrapning, da, og veldig glad jeg slapp tabletter med alt det medfører. Samtidig så er det vel bedre for kroppen og videre reproduksjon å slippe utskrapning (jeg ble gravid igjen etterpå, heldigvis).
 
Da er vi likt i rute, jeg er på CD8. Jeg har også hatt en MA i uke 13 (for mange år siden nå), men fosteret hadde dødd dagen før UL, jeg hadde rukket å så vidt kjenne bittelitt liv. Jeg fikk utskrapning, da, og veldig glad jeg slapp tabletter med alt det medfører. Samtidig så er det vel bedre for kroppen og videre reproduksjon å slippe utskrapning (jeg ble gravid igjen etterpå, heldigvis).
Kjipt å miste, men satser på at det går bra neste gang. Moro at du er helt likt som meg[emoji4]
 
CD19 i dag. CD15 og CD17 hadde jeg EL-slim. På CD17 hadde vi sex uten utløsning, og med utløsning i går på CD18. Da er det vel bare å krysse fingrene fram til IKM.
 
CD22 og aner ikke hvilken DPO jeg er på. Jeg tror EL var på søndag eller mandag, og da er jeg evt på DPO 4 eller 5. Vet heller ikke dato for IKM, men sannsynligvis i løpet av uke 25.
 
Back
Topp