Prøve på førstemann

21+4
Det går sakte framover.
Fortsatt ingen store plager. Jeg tisser av og til på meg når jeg nyser. Puppene lekker litt innimellom, og sultfølelsen er på vei opp.

22+2
I dag har jeg tatt blodprøve for å sjekke stoffskiftet.
Torsdag skal jeg til jordmor.
I løpet av starten av januar blir det glukosebelastning.
29.01.19 skal jeg på vekstkontroll.

22+6
Torsdag var jeg hos jordmor. Vekta hadde ikke endret seg. Heldigvis!
Minis hjerte slo som bare det, og symfysemålet var normalt. Siden jeg har begynt å få vondt i ryggen anbefalte hun fysioterapeut.

Endelig er det juleferie! Nå gjenstår det å få vasket leilighet og pakket julegaver.

23+0
I dag har jeg vært litt rundt og levert julegaver. Mamma kjente på magen, og sa hun kunne kjenne hvor hodet lå. Kanskje ikke så rart hun vet etter fire fødsler.
Kattungen til mamma lå på magen min, men skvatt da lille mini sparket den :hilarious:
Leiligheta er ferdig pyntet, og vi kan bare slappe av.

Riktig god jul til dere alle sammen!:greet008

Last edited:
24+0
Slitsomt med juleferie når kjæresten ikke klarer å legge seg tidlig. Jeg er helt ødelagt når jeg våkner. Trøtt som fy!

I går skrev jeg utstyrsliste. Det er myyye vi trenger, men ikke på en gang. Det er bare å sette i gang med å skaffe de viktigste tingene.

Ellers har vi snakket om hvilken permisjonsordning vi skal gå for. Tror det blir 80% så vi får mest mulig tid med babyen.

24+6
I går var jeg hos fysioterapeuten pga smerter i korsrygg og rumpe. Hun fant litt å jobbe med, så jeg skal tilbake neste uke. Vi ble også enige om at jeg snakker med rektor ang. tilrettelegging, slik at jeg kan jobbe lengst mulig. Håper kroppen blir bedre når jeg har fått litt øvelser til uka

Så bra du får hjelpa du trenger for en bedre hverdag :)

26+1
Har begynt å bli litt forkjølet.
I dag har jeg sett på vogn. Jeg tror det blir denne:

Screenshot_20190114-071152_Samsung Internet.jpg

Håper å få bestilt i morgen.
Av de store tingene er det bare stellebordet vi mangler. Hurra!

Så din vogn! Godt å få inn ting i hus kan jeg tenke meg :)

Back
Topp