Prøve på førstemann

CD21: EL-testen er fortsatt negativ. Kan det ha noe med at jeg har tatt den på kvelden denne perioden? Forrige PP tok jeg den på morgenen, og da fikk jeg positiv EL-test på CD17. Nå har jeg bare en test igjen, og tviler på at den blir positiv i morgen. Hmm...
 
CD22: Negativ EL-test. Nå er jeg tom for EL-tester. Kan jeg ha hatt EL uten at det har slått ut på testen?

Ja jeg tror det er mulig :) Du kan jo ha hatt en veldig kort LH topp, og derfor gått glipp av den? Jeg har pleid å ta testene på ettermiddagen, med en gang jeg er ferdig på jobb for da vet jeg at det er lenge siden jeg har spist, drukket og gått på do.. Så kan jo være at urinen din ikke har vært så veldig konsentrert på kveldene?

Har du tempa i tillegg?
 
Ja jeg tror det er mulig :) Du kan jo ha hatt en veldig kort LH topp, og derfor gått glipp av den? Jeg har pleid å ta testene på ettermiddagen, med en gang jeg er ferdig på jobb for da vet jeg at det er lenge siden jeg har spist, drukket og gått på do.. Så kan jo være at urinen din ikke har vært så veldig konsentrert på kveldene?

Har du tempa i tillegg?
Ja, det kan godt hende. Forrige PP testet jeg på morgenen, og da fikk jeg positiv test[emoji4]Jeg har tempet, og FF sier at EL var på CD16. Det betyr at jeg er 6 dpo. Spørs om vi traff da [emoji4]
 
Ja, det kan godt hende. Forrige PP testet jeg på morgenen, og da fikk jeg positiv test[emoji4]Jeg har tempet, og FF sier at EL var på CD16. Det betyr at jeg er 6 dpo. Spørs om vi traff da [emoji4]

Tror jeg ville stolt mest på tempen jeg da :) El testene kan jo uansett ikke si noe om egget slapp eller ikke, sånn som tempen gjør! Spennende at du er 6 dpo :) Da er jeg nesten rett bak deg :)
 
Tror jeg ville stolt mest på tempen jeg da :) El testene kan jo uansett ikke si noe om egget slapp eller ikke, sånn som tempen gjør! Spennende at du er 6 dpo :) Da er jeg nesten rett bak deg :)
Det er spennende tider! Får se om kjæresten og jeg traff med sex to dager før.
 
Jeg har ingen symptomer. Det hadde jeg heller ikke sist (i november) før et par dager før jeg testet.

Har du noen symptomer?

Eneste jeg har er ømme brystvorter, men det har jeg hatt helt siden EL.. Så har vel egentlig ingen symptomer jeg heller.. Kjedelig!
 
Tr kom i går desverre!

Må ikke de digitale testene ha ganske mye hcg for å slå ut??
Det vet jeg ikke. Mulig jeg ikke er så mange dpo som jeg tror siden mensen er tre dager forsinket. Før MAen var den lengste syklusen på 36 dager. Det er isåfall tre dager til.
 
åå okei! Da kan det jo faktisk være at det er altfor tidlig for å få utslag, du har ikke noen andre tester tilgjengelig?
 
Back
Topp