Pokemon GO

Det var en magicarp på 1100cp. Tok han lett med en pokemon faktisk [emoji12]

Og fikk to oppdrag fullført :) WIN a raid [emoji23]

Kommer aldri til å se en pingvin (eller pinnsvin) igjen uten å tenke på Caddy...

Hva nå enn det betyr.
Jeg kommer til å forbinde det med dere begge to [emoji23]
Internett har alt!

85be5b71dd0cabc3ae1ad40e5b0dcf7a--kisses-hedgehogs.jpg

Jeg må altså bare få sagt at Pokemon blir mer og mer morsomt! Guttungen er jo helt vill, og jeg har funnet ut at det har vært en uvurderlig måte å holde seg igang på nå i graviditeten. Går og går, og vi får vært masse ute og masse sammen, ikke minst!

Og etter at jeg fikk Discord i går, så går det jo så det synger. Vi dro til byen tidlig ettermiddag, trosset litt regn (og en ekstrem varme til tross for regn, herregud så varmt og trykkende det var), og gikk mange kilometer. Pga. Discord endte vi opp med å være med på hele 4 legendariske raids, og selv om den eneste lille fyren jeg faktisk klarte å fange var en spesiell Marowak, så var det både gøy å være med og få masse masse XP. Barna fikk Registeel.
BC0463A1-1586-446F-84F5-4DA7921C8178.jpeg

Jeg har rett og slett rundet lvl 30 i dag, og allerede over 100k på vei inn mot lvl 31. Har klekket egg som bare det også, og fullført spesialoppdraget; dvs. utviklet Magikarp og faktisk også fullført 7/8, så for en drøy time siden fanget jeg Mew.
ACAFC198-172F-4A4F-AE55-A4028DD2FC63.jpeg A63C904D-33C3-425B-9115-15A046D216A9.jpeg

Guttungen er fortsatt på 6/8 og må fange Dritto og 10 ghost, og derfor gikk vi en tur sammen igjen jeg og han i kveld. Han fikk noen ghost og vi ble sittende med en gjeng med lures på alle fire stoppene nedi bukta her, og flere kom til underveis. Det er jo bare så sosialt og hyggelig. Jeg har enda til gode å møte noen som ikke er veldig veldig hyggelige å prate med.

Høres kjempeartig ut. Gleder meg til guttene mine kommer tilbake fra ferie og vi kan gå på jakt... [emoji1303]

Ja, gled deg. Jeg skal jammen bruke noen trilleturer på jakt også når den tid kommer, flere fluer i en smekk. Merker dessuten at denne sosialiseringen som ikke er så "personlig" er gull verdt for meg nå. Jeg får snakket med folk, men om helt andre ting enn det som er vondt og vanskelig, får litt avstand, andre ting å tenke på. Ikke minst merker jeg som sagt at jeg knytter veldig mye tettere bånd til barna. Det høres kanskje dumt ut, men guttungen synes jo det er kjempestas at mamma spiller med han og han skryter av det til vennene sine. Skikkelig kry. Jeg er ikke teit, jeg er kul! :D

Kjenner jeg synes dere er heldige som kan bånde med gutta deres gjennom dette [emoji7]

Det høres fantastisk gøy ut å få spille "skikkelig". :)

Satser på han får interesse for det, hadde bært gøy [emoji7]

Det som er så kult er at han fortsatt er så liten at du på en måte kan forme han til å like det. Introdusere det for han litt etter litt sånn etterhvert. og så blir han en racer på null komme niks. Det er jo helt rått hvordan små barn tidlig håndterer både gadgets og slike spill, til og med bedre enn oss voksne.

Jeg ser på sønnen min. Han er 12 år nå da, men han har i åresvis vært et levende leksikon hva gjelder feks biler og fotball. Spør om en fotballspiller du knapt har hørt om, så vet han hvor han spiller, men også hvem han har spilt for før, hvor han kommer fra osv. Han var ikke mer enn 3 år da jeg fikk passet mitt påskrevet hvis jeg f.eks sa "se der vennen min, en stor lastebil" (han elsket jo alle store kjøretøy), og han bare "mamma, det dæl æl ikke en lastebil, det æl en dumpårr!". Åh, eh, ok ... :hilarious: Og jentungen behersket jo en iPad før hun var året ...:bag: Det er virkelig imponerende hvor tidlig de lærer og hvor fort de blir gode på ting.

Det som er så kult er at han fortsatt er så liten at du på en måte kan forme han til å like det. Introdusere det for han litt etter litt sånn etterhvert. og så blir han en racer på null komme niks. Det er jo helt rått hvordan små barn tidlig håndterer både gadgets og slike spill, til og med bedre enn oss voksne.

Jeg ser på sønnen min. Han er 12 år nå da, men han har i åresvis vært et levende leksikon hva gjelder feks biler og fotball. Spør om en fotballspiller du knapt har hørt om, så vet han hvor han spiller, men også hvem han har spilt for før, hvor han kommer fra osv. Han var ikke mer enn 3 år da jeg fikk passet mitt påskrevet hvis jeg f.eks sa "se der vennen min, en stor lastebil" (han elsket jo alle store kjøretøy), og han bare "mamma, det dæl æl ikke en lastebil, det æl en dumpårr!". Åh, eh, ok ... :hilarious: Og jentungen behersket jo en iPad før hun var året ...:bag: Det er virkelig imponerende hvor tidlig de lærer og hvor fort de blir gode på ting.

Fantastisk! [emoji7]

Han får til ting på iPad jeg ikke viste om liksom, så potensiale er der ;)

Jippi, fant ut at jeg kan sette nickname på dere inne i spillet. :)

Husker ikke hvem som er hvem jeg foruten lalaew, lille undulat og gaustad ...

Back
Topp