Lagt til.3525 9617 3599 <-- min trener kode hvis noen vil legge meg til. [emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagt til.3525 9617 3599 <-- min trener kode hvis noen vil legge meg til. [emoji7][emoji7]

3525 9617 3599 <-- min trener kode hvis noen vil legge meg til. [emoji7][emoji7]
Hvordan har du fått Raichu til å surfe?Den øverste der har jeg ikke klart å fange enda, etter raid altså. Men i dag fikk jeg surfende raichu om ikke annet.
Vis vedlegget 269361
Den øverste der har jeg ikke klart å fange enda, etter raid altså. Men i dag fikk jeg surfende raichu om ikke annet.
Vis vedlegget 269361
Den var kul. Sånn vil jeg også ha.Den øverste der har jeg ikke klart å fange enda, etter raid altså. Men i dag fikk jeg surfende raichu om ikke annet.
Vis vedlegget 269361
Hvordan har du fått Raichu til å surfe?![]()
Han får du i gule egg på raids nå. Lolan Raichu eller hva nå de kaller han. Hold utkikk!
Det skjønner jeg godt! Håper dere får en fin tur.Jeg gleder meg supermye til å gå ut for å snurre noen andre pokestopp enn polio og fresco art! Lite tilbakeslag at Rolf tåler vogn så dårlig. Tester ut bæresele i dag [emoji56]
Jeg gleder meg supermye til å gå ut for å snurre noen andre pokestopp enn polio og fresco art! Lite tilbakeslag at Rolf tåler vogn så dårlig. Tester ut bæresele i dag [emoji56]