Pokemon GO

Vant denne i et raid
Screenshot_20180803-211146_Pokémon GO.jpg

Og denne tror jeg var fra research elns.
Screenshot_20180803-211155_Pokémon GO.jpg

Så søt. :)

Den øverste der har jeg ikke klart å fange enda, etter raid altså. Men i dag fikk jeg surfende raichu om ikke annet.

2DD7831F-56CD-4E67-9FDF-3BE42F5EE705.jpeg

Tror jeg må ned til "sentrum" og poke litt i morgen. Ser kanskje litt snålt ut å svinse rundt bak kirka nå som det begynner å bli mørkt. :p

Rosa egg går vanligvis an å ta alene. Gule må det flere til på. Og dukker det opp et stripete, trengs det minst fem-seks stykker med sterke pokemon!

Jeg gleder meg supermye til å gå ut for å snurre noen andre pokestopp enn polio og fresco art! Lite tilbakeslag at Rolf tåler vogn så dårlig. Tester ut bæresele i dag [emoji56]

Jeg gleder meg supermye til å gå ut for å snurre noen andre pokestopp enn polio og fresco art! Lite tilbakeslag at Rolf tåler vogn så dårlig. Tester ut bæresele i dag [emoji56]
Det skjønner jeg godt! Håper dere får en fin tur. :)

Lykke til med å teste bæresele. God tur og god pokesnurr [emoji4]

Lurer på å gå en tur i kveld om været er fint og formen er bra. Er 2 dager på overtid og vil egentlig gjøre alt for å få guttungen ut nå.

Kom meg ut på pokegym og fikk snurra litt og kjempa litt. Deilig med luft og trim. Kanskje det setter igang ting å. Lov å håpe. Skal snurre en gang til før jeg skal gå hjem :)

Med tanke på 7 åringen som har lagt seg får jeg ikke tatt en kveldstur ut for å ta pokestop og gym.

Løsning: sende samboer ut med begge telefonene og la han gjøre jobben. :P

Bare håper det ikke skjer noe mens han er borte. :P

Back
Topp