Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer aldri til å se en pingvin (eller pinnsvin) igjen uten å tenke på Caddy...
Hva nå enn det betyr.
Internett har alt!Jeg kommer til å forbinde det med dere begge to [emoji23]
Internett har alt!
![]()
Kommer aldri til å se en pingvin (eller pinnsvin) igjen uten å tenke på Caddy...

Høres kjempeartig ut. Gleder meg til guttene mine kommer tilbake fra ferie og vi kan gå på jakt... [emoji1303]
Kjenner jeg synes dere er heldige som kan bånde med gutta deres gjennom dette [emoji7]
Kjenner jeg synes dere er heldige som kan bånde med gutta deres gjennom dette [emoji7]
Din tid kommer!![]()
Satser på han får interesse for det, hadde bært gøy [emoji7]
Og jentungen behersket jo en iPad før hun var året ...
Det er virkelig imponerende hvor tidlig de lærer og hvor fort de blir gode på ting.Det som er så kult er at han fortsatt er så liten at du på en måte kan forme han til å like det. Introdusere det for han litt etter litt sånn etterhvert. og så blir han en racer på null komme niks. Det er jo helt rått hvordan små barn tidlig håndterer både gadgets og slike spill, til og med bedre enn oss voksne.
Jeg ser på sønnen min. Han er 12 år nå da, men han har i åresvis vært et levende leksikon hva gjelder feks biler og fotball. Spør om en fotballspiller du knapt har hørt om, så vet han hvor han spiller, men også hvem han har spilt for før, hvor han kommer fra osv. Han var ikke mer enn 3 år da jeg fikk passet mitt påskrevet hvis jeg f.eks sa "se der vennen min, en stor lastebil" (han elsket jo alle store kjøretøy), og han bare "mamma, det dæl æl ikke en lastebil, det æl en dumpårr!". Åh, eh, ok ...Og jentungen behersket jo en iPad før hun var året ...
Det er virkelig imponerende hvor tidlig de lærer og hvor fort de blir gode på ting.
Jippi, fant ut at jeg kan sette nickname på dere inne i spillet.![]()