Langt nede på hver enkelt venneside. Har lagt bilde av navn på skjult.How?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Langt nede på hver enkelt venneside. Har lagt bilde av navn på skjult.How?
Langt nede på hver enkelt venneside. Har lagt bilde av navn på skjult.
Slo/vant mitt første raid.![]()
Vet ikke helt hvordan det skrives; Eggsecutor? Var ikke så vanskelig men tok litt tid. Må vel innrømme at combat/slåssing er det jeg er minst interessert i i dette spillet, synes det er mest moro å samle og snurre.Gratulerer. Hva var det du kjempa mot?

Vet ikke helt hvordan det skrives; Eggsecutor? Var ikke så vanskelig men tok litt tid. Må vel innrømme at combat/slåssing er det jeg er minst interessert i i dette spillet, synes det er mest moro å samle og snurre.![]()
Pokker! Sendte ut gaver nå (halv 6), beklager så mye hvis det vekker noen, tenkte meg ikke om!
Pokker! Sendte ut gaver nå (halv 6), beklager så mye hvis det vekker noen, tenkte meg ikke om!
Uuups, har jeg aldri tenkt på. Har jo send ut gaver midt på natten [emoji33][emoji56][emoji85]
Uuups, har jeg aldri tenkt på. Har jo send ut gaver midt på natten [emoji33][emoji56][emoji85]
Tror ikke jeg har fått varsler om dét, så da er det sikkert greit.Jeg også [emoji23]
"Nå er det 10 cm, nå kan du presse!"Fant ut at det er Pokestop på fødeavdelingen. Så blir vel noen snurr mens jeg er innlagt etterhvert.