Pokemon GO

Nå skal vi ut og poke nemlig, finnes ikke dårlig vær ...og jeg skal labbe ut denne babyen om det så er det siste jeg gjør.

Jeg kjeder meg, så skal jammen kjøre avgårde og prøve mitt første raid! Starter opp om 12 minutter! (Eller er ferdig da?)

Gratulerer. Hva var det du kjempa mot?
Vet ikke helt hvordan det skrives; Eggsecutor? Var ikke så vanskelig men tok litt tid. Må vel innrømme at combat/slåssing er det jeg er minst interessert i i dette spillet, synes det er mest moro å samle og snurre. :hilarious:

Vet ikke helt hvordan det skrives; Eggsecutor? Var ikke så vanskelig men tok litt tid. Må vel innrømme at combat/slåssing er det jeg er minst interessert i i dette spillet, synes det er mest moro å samle og snurre. :hilarious:

Skjønner hva du mener. Jeg har skydd raids og sånn lenge, ikke vært så intr. Men jo mer jeg lærer om spillet, jo mer skjønner jeg jo poenget. Greia med raid er jo at man får så sykt mye XP av det og kan få sjeldne pokemon osv. Men det er mest gøy å fange, snurre og klekke egg. Og utvikle!

Pokker! Sendte ut gaver nå (halv 6), beklager så mye hvis det vekker noen, tenkte meg ikke om!

Pokker! Sendte ut gaver nå (halv 6), beklager så mye hvis det vekker noen, tenkte meg ikke om!

Jeg har aldri på lyd, dvs. jeg har sånn "ikke forstyrr" mellom kl. 23 og 09, så med mindre noen ICE ringer meg gjentatte ganger innenfor kort tid, hører jeg ikke en dritt. De som har lyd på får takke seg selv evt. :)

I dag har jeg snurret sikkert 10 ganger men bare fått 2 gaver! Får jo ikke gitt bort ting på denne måten. :( Vurderer å tusle bort til skolen og snurre inntil jeg har en stabel.

Her i huset er det nå daglige pokeriads og turer rundt i byen for å finne Pokémon. Får aktivisert nåde små og store. Dessuten har det vært så varmt inne og ute hos oss at ingen orker å være hjemme. [emoji23]

Back
Topp