Pokemon GO

Jeg kjedet meg, så nå leker jeg at jeg er på spaning (politi tv-serie)! Har med kjeks og capri sun og har parkert ved to gymmer. Har plassert egne pokemons i begge og snurrer hvert femte minutt. Sjekker forum innimellom. :hilarious: Glemte hatten og solbrillene. :pompus:

Jeg kjedet meg, så nå leker jeg at jeg er på spaning (politi tv-serie)! Har med kjeks og capri sun og har parkert ved to gymmer. Har plassert egne pokemons i begge og snurrer hvert femte minutt. Sjekker forum innimellom. :hilarious: Glemte hatten og solbrillene. :pompus:

Kan man putte egne Pokémons noe sted??

Begynner et raid om 50 minutter, jeg får vel bare bli her. :hilarious:

Stilig. Så jeg kan sette pokemon i alle blå gymmer?
Ja, tror det. Mulig du må lekeslåss litt først for å åpne en ny "plass" i gymmen først? Du ser iallfall et + et sted, og så kan du sette igjen en. :)

Ja, tror det. Mulig du må lekeslåss litt først for å åpne en ny "plass" i gymmen først? Du ser iallfall et + et sted, og så kan du sette igjen en. :)
Disse gymmene, hvordan får man tatt over og byttet lag på de, egentlig?

Disse gymmene, hvordan får man tatt over og byttet lag på de, egentlig?
Du må slåss med de som er der til de gir seg! Noen ganger må du slåss med de mange ganger. De små røde hjertene blir tommere og tommere over tid og når de slåss. Til slutt blir gymmen grå og da er det bare å flytte inn. :)

Du må slåss med de som er der til de gir seg! Noen ganger må du slåss med de mange ganger. De små røde hjertene blir tommere og tommere over tid og når de slåss. Til slutt blir gymmen grå og da er det bare å flytte inn. :)
Aha, ok, daså. Sloss bare med de én gang hver, så da forklarer det saken. :)

Det ble plutselig fint vær ute, så jeg tok med meg mellomste på raid - og vi vant! Fikk en merkelig skrue jeg ikke hadde fra før. Artig var det. Fikk ikke til å sette igjen en pokemon da, men satser på at det går en annen gang.

Back
Topp