Pokemon GO

Vi tok et gult egg bare jeg og barna. Som regel er det jo flere i nærheten, men da lønner det seg å være tidlig ute og tilstede når raidet starter, så ser du hvor mange som evt har logget seg på.

Det trenger ikke være folk du kjenner i det hele tatt. Og det teller vel ned fra 150 sekunder også, hvis man joiner raidetX slik at man kan gå ut igjen før raidet starter om ikke flere hiver seg med, og prøve på nytt innenfor de 45 minuttene man har til rådighet.

Ååå, skulle ønske samboeren fortsatt var interessert i Pokemon Go, blir ikke det samme å styre på alene. :(

Ååå, skulle ønske samboeren fortsatt var interessert i Pokemon Go, blir ikke det samme å styre på alene. :(
Du får forsøke å få han litt gira igjen, si at med nye generasjoner osv så har spillet en real oppsving, og at det er en fin aktivitet når man etterhvert skal trille turer osv!

Her ser du et raid/starten. Hvis du «logger deg inn», så vil du se deg selv og evt hvor mange andre som har hevet seg med det det står «finding other players». De kommer også opp som skikkelser sammen med deg. Den grønne ruten på toppen teller ned antall sekunder til raidet starter. Hvis ingen andre joiner på feks gult og blått egg, så går du bare ut før nedtellingen er over.

Det er de hvite og røde ballene du får for å fange pokemonen du evt har beseiret. Man får også bonus hvis gymmen er samme farge som det teamet du tilhører og hvis det feks er flest blå som fighter i raidet (du er jo blå?).

4B8726D8-B9E4-423A-858D-FBECDD4E8C71.jpeg

Her ser du et raid/starten. Hvis du «logger deg inn», så vil du se deg selv og evt hvor mange andre som har hevet seg med det det står «finding other players». De kommer også opp som skikkelser sammen med deg. Den grønne ruten på toppen teller ned antall sekunder til raidet starter. Hvis ingen andre joiner på feks gult og blått egg, så går du bare ut før nedtellingen er over.

Det er de hvite og røde ballene du får for å fange pokemonen du evt har beseiret. Man får også bonus hvis gymmen er samme farge som det teamet du tilhører og hvis det feks er flest blå som fighter i raidet (du er jo blå?).

Vis vedlegget 267269
Er blå ja! Kanskje jeg bør prøve meg på raid en dag jeg er i "byen" heller, da vil det sikkert være flere der. Kan se et raid i nærheten, det er ferdig om 13 minutter tror jeg. (Eller starter om 13.)

Takk for pinnsvinet pingvinen Caddy. :hilarious:

Vi har vaskehjelp i dag og derfor har allerede jeg og jentungen busset til byen. Nå sitter vi med rundstykke i magen og venter på et rødt raid som starter om 4 minutter. Koser oss!

OMG! Whismur ble til Ditto ...

Kan nesten ikke tro det. Venter på raid og Whismur nr 32047382 i rekken dukket opp 1 min før raidet startet. Jaja, tenkte jeg, får bare ta den. Ka-pow!

EDE1B1EF-F795-4D8B-B5D5-9F4FBEB2256E.jpeg

Last edited:
Så der kom oppdrag Magikarp ja ...

ED6DC69D-7A98-45FD-B1CD-166F86BDC700.jpeg

Samboeren er ikke flink nok til å bremse ned ved Pokestop altså! Fikk snurret litt i dag på sykehuset, så tror jeg fikk sendt gaver til alle som jeg kunne (noen av dere har uåpnede gaver fra meg står det).

Vi har vært langt ute på landet i ei uke, og har så å si ikke spilt noe. I morgen er det raid på alle gymmene i tre timer, så da blir det sikkert litt mer :)

Vi får besøk i dag, så jeg får nok ikke med meg denne eventen. Men hvis jeg mot formodning skulle få til noe, hva bør jeg passe på å få gjort?

Vi får besøk i dag, så jeg får nok ikke med meg denne eventen. Men hvis jeg mot formodning skulle få til noe, hva bør jeg passe på å få gjort?
Zapdos som er raidboss har et unikt angrep om du tar den i dag før kl. 14, det er også større sjanse for å få shiny. Du trenger flere spillere for å vinne over den, iallfall 4-5 stk. Jeg ville slengt meg på om jeg så flere spillere samle seg rundt en gym. :)

Er litt i beit. Har over 400 Swablu-candy nå og lurer på om jeg skal evolve eller ikke.

Hvis du tror det er et mission senere, så hadde jeg ventet.

Veldig usikker. Fru Britt hadde jo hørt at det var det, mens Ørken kun fikk spesialoppdrag Magikarp, som er det oppdraget jeg har nå (7/8).

Back
Topp