Ikke i bruk
Forumet er livet
Hvordan går det med dere pokemon jegere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde det sluttet i går jeg, men det det fremdeles er dobbel xp?
Utvidet i 72 timer![]()
Ok, så braEventet ble utvidet ja, gøy!![]()
Ok, så bra
Må ut og gå igjen i dag da ^^
Hehe, kan sitte på hotellrommet og spinne nærmeste stoppJeg er fri for egg, så må få tatt noen stopp![]()
Hehe, kan sitte på hotellrommet og spinne nærmeste stopp![]()
Huff, ser den. Husker sist jeg ble med på fjelltur, Var helt ødelagt etterpå. Første dagen etter var jeg så støl i låra at jeg satt hjemme med beina høyt hele dagen [emoji14] bra det var helghmpf... Jaja, skal ta en tur når mannen kommer av jobb. Men blir ikke så voldsomt med gåing i dag, er helt ødelagt etter fjelltur i går kveld, første gang siden jeg var gravid, og nettopp derfor var jeg bare på en fjelltur i fjor. Ute av form! Såå vondt i knærne i dag.![]()
Satser på at han vil, daJeg må vandre 1,4 jm for å finne nærmeste stop. Det er både stop og gym der nå. I fjor sommer bare Stop.
Men trenger egg jeg også, så får se om jeg får overtalt mannen til en tur innom Gjøvik sentrum før vi henter ungene...
Nehh... Må jo ja med hunden siden det er siste besøk hos svigerfar denne sommeren. Og hun kan ikke være med på senter. I bilen blir det varmt på parkeringsplassen. I sentrum er det asfalt og bikkja blir halt av å gå tur på asfalt.Satser på at han vil, da![]()