Pokemon Go

Hadde vært fint med litt candy til min også :p har den som buddy nå, siden jeg plutselig ikke trengte samle til tyranitar mer. (Og den la jeg som buddy i dag, haha). Min mareep er ikke noe bra da, så må få tak i en god før jeg utvikler noe uansett :)

Kjekt å bli ferdig da :D
Håpe du klekker en bedre en da:)

0a3355eec739c58d3e30052eb8fcf9e6.png

Var en articuno på raid her, men det var ingen som spilte! Så det er vel mitt største problem her, at det er færre som spiller aktivt fremdeles, og gruppa på face er død. Jeg spurte der om det var noen som skulle spille under festen på lørdan, og fikk bare "cringe" til svar... ikke som at jeg orker å ta initiativ til noe mer aktivitet heller når jeg er 30, lærer, kommunen er liten og gruppa er full av medlemmer som har gått over til ikke å like pogo.

Vi var 50 på det meste i sta. Måtte dele oss opp i grupper så alle fikk vært med på raid.. Det var moro!:D Ikke vært så mange ruslende her i byen siden starten[emoji4]

Her i bergen er det mange. Så er bare å dukke opp for å vente. Noen kjøre fra raid til raid etterhvert som info om raid dukker opp på messengergruppa.

Vi selv fant bare to legendaryraids på 4t. Veldig uheldig der... har ikke bil så måtte bli i sentrum. Og fikk ikke fanget noe.

Er visstnok 2% suksessrate for å fange etterpå...

Var en articuno på raid her, men det var ingen som spilte! Så det er vel mitt største problem her, at det er færre som spiller aktivt fremdeles, og gruppa på face er død. Jeg spurte der om det var noen som skulle spille under festen på lørdan, og fikk bare "cringe" til svar... ikke som at jeg orker å ta initiativ til noe mer aktivitet heller når jeg er 30, lærer, kommunen er liten og gruppa er full av medlemmer som har gått over til ikke å like pogo.
Kjipe folk! Du må si i fra hvis du reiser sørover. 30 jeg også og her trekker jeg og mannen ned alderen på raid :p

Kjedelig

Hunderfossen stenger kl 18 så da tuslet vi opp i bilen. Fanget en på veien. Men så var det slutt. Tatt mange i parken sånn mens jeg har ventet på se andre som gjorde ting lille ikke kunne, mens hun sov etc. Men ikke etter 18 nei. Og så skal jeg legge henne og kommer meg ikke ut i kveld. Og denne sommeren spawner det ikke en i hagen til svigermor som det gjorde i fjor desverre.

Er det Pokestop inne på hunderfossen da?

Endeliiiig!!! Klekket togepi i dag! Da mangler bare pichu, så har jeg alle babyene. :p sånn sett fint å fange en såpass umulig pokemon når det er dobbel candy fa, men aaah!

Å sitte stuck og ikke egentlig kunne gå det lille stykket....
95513b5f1b424a88d4b9509de0d2ac06.jpg

Ble en tur til den andre byen i dag, og gikk rett på et articunoraid. Var en del folk der, vi venter på at noen skal skaffe seg div penger til raidpass osv. Krysser fingrene for at vi tar den :)

Ble en tur til den andre byen i dag, og gikk rett på et articunoraid. Var en del folk der, vi venter på at noen skal skaffe seg div penger til raidpass osv. Krysser fingrene for at vi tar den :)

Lykke til[emoji1][emoji1]

Vi ble til slutt mange nok til å slå den, men kun et par av alle 13 klarte å fange den. Ikke meg. [emoji30]

Vi ble til slutt mange nok til å slå den, men kun et par av alle 13 klarte å fange den. Ikke meg. [emoji30]

Kjedelig:( har "mistet" fire stk jeg også. To av hver. Men har heldigvis fått begge to[emoji120] Men vil gjerne ha flere..

Har hatt det kjempegøy på raid i hele dag! Så sosialt :)! Møtte alt fra bestefedre med hele skokken av barnebarn til aktive spillere med 200 raid bak seg. Spilte vel i en omlag fem timer og klarte å få en av hver av fuglene. Håper det fortsetter da, mannen fikk bare en av dem.

Back
Topp