Pokemon Go

Internettnerder sier det er bare 2% sjanse for å fange articu og lugia. Er hvertfall dritvanskelig!

Men er ikke det utgangspunktet, og om man da bruker golden razz, får bedre kast og curveball så øker sjansen? Så en sånn graf for en tid siden, på pokemongohub.

Men er ikke det utgangspunktet, og om man da bruker golden razz, får bedre kast og curveball så øker sjansen? Så en sånn graf for en tid siden, på pokemongohub.
Golden razz øker bare til 5%. Men igjen så er det internettnerder sine tall og ikke niantic.

Synes det er litt for vanskelig, men ssmtidig så er det teit om det blir for lett...

Golden razz øker bare til 5%. Men igjen så er det internettnerder sine tall og ikke niantic.

Synes det er litt for vanskelig, men ssmtidig så er det teit om det blir for lett...

Men så må du jo legge til selve kastet, om man får nice, great eller excellent, og om man bruker curveball. Er virkelig her det er viktig å ha kasteteknikk. :p

8e9ec1f3732069d6229376c1131dd828.png
362341fbb3689ba23f84b7590d665ead.png

Men så må du jo legge til selve kastet, om man får nice, great eller excellent, og om man bruker curveball. Er virkelig her det er viktig å ha kasteteknikk. :p

Jeg har mistet veeeldig mange også da [emoji85] Det skal sies!
Jeg har mistet flere enn jeg har fått. Men når vi snakker om å øke sjansene på å fange så vil vell det å allerede ha klart å fange en øke sjansene på neste? Eller husker jeg feil? [emoji4]

Btw curvball gir større fangebobus enn hva excellent treff, så om teknikken er så som så er det best å sikte på great og nice [emoji4]

Jeg må bli her (midt mellom stop og gym, eneste som finnes her) en stund...
1271b0d13c7c7648d354733179df950b.jpg

Har spunnet stop, spunnet gym, tatt gym, spunnet gym. Spunnet stop. Fortsatt ingen egg.

Jeg må bli her (midt mellom stop og gym, eneste som finnes her) en stund...
1271b0d13c7c7648d354733179df950b.jpg

Har spunnet stop, spunnet gym, tatt gym, spunnet gym. Spunnet stop. Fortsatt ingen egg.

Kjedelig! Mannen tok en stopp for meg i går så jeg ikke skulle miste streaken, men fikk ingen egg. Føles bortkastet nok å gå tur uten egg (haha), og spesielt med redusert klekkedistanse. :o

Så nå at niantic har annonsert at articuno er tilgjengelig til 31. juli, etter det er moltres tilgjengelig i en uke, og så zapdos i en uke.

Ble litt stressa nå da. :p

Så nå at niantic har annonsert at articuno er tilgjengelig til 31. juli, etter det er moltres tilgjengelig i en uke, og så zapdos i en uke.

Ble litt stressa nå da. :p
Men blir de da helt borte igjen etter det?

Blir litt forvirret, andre sier de blir tilgjengelige fortsatt, men sjeldnere.

Hva er rett?

Back
Topp