Pokemon Go

Ser ut som jeg og venninna mi tar turen til Oslo. Er det noen her som vil møtes å gå litt sammen i kveld? :)
Tror dere det vil være best å være i Frognerparken?:)

28e0e6b4c6625172d0dbe9526c6a89bc.jpg

Klippet ut av fb. Har kuttet ut navnet på personen som skrev selv om det var en offentlig gruppe..

Vi er på vei til Oslo nå. Har kjøpt opp ett par lures så tenker å bruke de opp i kveld! Kom å bli med:D vi tenker oss til Frognerparken i første omgang:)

28e0e6b4c6625172d0dbe9526c6a89bc.jpg

Klippet ut av fb. Har kuttet ut navnet på personen som skrev selv om det var en offentlig gruppe..

Er et sted i byen her hvor vi når 3-4 pokestop fra samme flekken, og bare noen meter rundt er det 4 pokestop til. Beste flekken på mils omkrets. :p Spawner ikke så voldsomt, men jeg kjøpte en sånn pakke med massevis av lures, så tenkte å stille meg der. :)

Lurt å rydde plass til pokemon før det starter opp da :p

Kjedelig

Hunderfossen stenger kl 18 så da tuslet vi opp i bilen. Fanget en på veien. Men så var det slutt. Tatt mange i parken sånn mens jeg har ventet på se andre som gjorde ting lille ikke kunne, mens hun sov etc. Men ikke etter 18 nei. Og så skal jeg legge henne og kommer meg ikke ut i kveld. Og denne sommeren spawner det ikke en i hagen til svigermor som det gjorde i fjor desverre.

Det er visst salg inne på appen, her ser dere hva de ulike boksene inneholder. :)
https://pokemongohub.net/post/breaking-news/go-fest-box-sale-shop-special-great-ultra-box/
Disse boksene er langt bedre enn den anniversary-boksen. Men synd at det ikke inneholder noen baller da... Jeg er jo "bestandig" tom for baller, så jeg kjøper baller regelmessig :p
Jeg og mannen kjøpte hver vår great box. Dårlig timing med eventet, men greit å ha masse raid pass når vi har ferie sammen i Oslo hele neste uke!

Huff jeg er helt ødelagt etter denne eventen [emoji23][emoji23][emoji23] Gravid og flere timer med pokemon go er vist dårlig kombo. Og må jo ut igjen for å få ta raids etterhvert de neste dagene...

Huff jeg er helt ødelagt etter denne eventen [emoji23][emoji23][emoji23] Gravid og flere timer med pokemon go er vist dårlig kombo. Og må jo ut igjen for å få ta raids etterhvert de neste dagene...

Ble passe sliten jeg også. :p Men ærlig talt er jeg skuffet. Venter spent på en skikkelig oppdatering på de ulike nettsidene, for det var vanskelig å få noen oversikt underveis. Og ble det ikke noe mystery challenge da? Bare trøstepremier og at de "låser opp" to legendariske, som vi sikker ikke ser snurten av her i området da. :p Nei, nå er de natt så får jeg lese om pokemon go hub har en bra artikkel i morgen. :p

Dæven, at jeg overførte pokemon og ryddet opp i går før festen var over! Nå er det dobbel candy (endelig, så jeg har i alle fall overført de jeg har spart på i tilfelle det skulle skje), dobbel xp, og 1/3 gangeavstand på buddy og egg! Tror det er økt stardust også? Bra jeg kjøpte lucky egg på forrige event da :p må ut å gå i dag. Og mååå nok til byen en tur, lol. ;)

Ble passe sliten jeg også. [emoji14] Men ærlig talt er jeg skuffet. Venter spent på en skikkelig oppdatering på de ulike nettsidene, for det var vanskelig å få noen oversikt underveis. Og ble det ikke noe mystery challenge da? Bare trøstepremier og at de "låser opp" to legendariske, som vi sikker ikke ser snurten av her i området da. [emoji14] Nei, nå er de natt så får jeg lese om pokemon go hub har en bra artikkel i morgen. :p
Premien skuffet ikke for oss. Men de i Chicago fikk ikke spilt... blir å gå det jeg klarer de neste to dagene [emoji23] Har ikke planer etter mandagen uansett [emoji4]

Dæven, at jeg overførte pokemon og ryddet opp i går før festen var over! Nå er det dobbel candy (endelig, så jeg har i alle fall overført de jeg har spart på i tilfelle det skulle skje), dobbel xp, og 1/3 gangeavstand på buddy og egg! Tror det er økt stardust også? Bra jeg kjøpte lucky egg på forrige event da [emoji14] må ut å gå i dag. Og mååå nok til byen en tur, lol. ;)
Må ut å gå jeg også. Men bytur er desverre ikke aktuelt, her kommer svigerinne og svoger på besøk en eller annen gang så vi skal holde oss "hjemme" (på ferie hos svigermor)

Men lillemor må sove så en tur skal jeg i alle fall gå.

Back
Topp