Pokemon Go

Flere som opplever at det trøbler i dag? Spillet lukker seg etter meget kort tid. Rekker nesten åpne en gym eller se en pokemon klar til å fange, så lukkes det

Fikk opp varsel om at det skal være nye pokemon i parken eller hva det stod, noen som merker noen endringer?

Så på fb at mange får det varselet.

Min bare lukker seg. Før jeg egentlig har funnet ut hva som befinner seg rundt meg.

Så på fb at mange får det varselet.

Min bare lukker seg. Før jeg egentlig har funnet ut hva som befinner seg rundt meg.

Irriterende... jeg har opplevd mye at det lukker seg mens jeg går tur, slik at jeg ikke får registrert det jeg har gått.

Irriterende... jeg har opplevd mye at det lukker seg mens jeg går tur, slik at jeg ikke får registrert det jeg har gått.
Det opplever jeg også. Særlig når den "inaktivt" ligger i vogna uten at jeg holder og trykker på den. Men nå lukker den seg rett etter den er åpnet. Hver gang. Misser streak på både fangst og stop i dag for jeg rekker ikke ta noe før den lukker seg

Har dere iPhone? Jeg har Android og har verken fått varsel eller problemer i dag. Fikk en ny Pokémon i stedet [emoji6]
d42043a56cc35224c7efe79989f907f1.jpg

Jeg har Android.

Ingen varsel men fikk den til å virke så jeg tok snuppa i bæresele og gikk en tur.
Hun fikk sove, det trengte hun. Jeg fikk klekket egg, fanget pokemon, snurret stop og tatt gym :-)

Jeg har iPhone. Ikke hatt noe problemer :) Fikk varsel tidligere i dag om det park greine, men ikke vært i noen park enda :)

Har iohone. Kke noen problemer i dag, ble kastet ut en gang under evolving da, men det er jo normalt.

Last edited:
Skjønner frustrasjonen med pokeballer... På ferie i Haugesund og sliter med forsyningen. Mye mer spennende Pokémon da! Aldri i verden om jeg hadde funnet så mange Eevee, Clefairy og Teddiursa utenfor leiligheten hjemme!

Jeg hadde bra med baller, men ungene har fått spille en del nå i ferien, og... Vel... Da var det ikke så mye igjen nei...

Storebror og jeg har vært på raid [emoji4]

Men den fikk vi ikke gitt. Altfor vanskelig. Men gøy å prøve da [emoji6]

37dfe5219709f5818d55e8da5775ccf7.jpg
Burde vel være fler enn to på level 4 ja
Men jeg gleder meg til storebror her har mobil så vi i det minste er to...

I dag utviklet jeg endelig charizard og venusaur, så nå er det kadabra som buddy for å få alakazam. :p

Imponerende! Holder på med Totodile som buddy. Maareep neste.

Var totodile jeg manglet siste på, men den fikk jeg evolvet i går[emoji1] Nå mangler jeg region pokemon, den giraffen og unown. Er det noen som har unown? Aldri sett den:o Venninna mi var så heldig å få girafarig i 5km egg. Ikke fått den enda jeg:(

Var totodile jeg manglet siste på, men den fikk jeg evolvet i går[emoji1] Nå mangler jeg region pokemon, den giraffen og unown. Er det noen som har unown? Aldri sett den:o Venninna mi var så heldig å få girafarig i 5km egg. Ikke fått den enda jeg:(
Bare å legge i vei på spasertur da [emoji6]. Du klekker den til sist! Jeg har Girafarig. Har sett unknown og regionale ute på gymmer, aldri i det fri.

Back
Topp