Vi vurderer Sverige. Mannen har aldri vært der og nå har vi en perfekt unnskyldning for en weekendtur!
Herlig[emoji1] Ja det er en fin mulighet det da[emoji1][emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vurderer Sverige. Mannen har aldri vært der og nå har vi en perfekt unnskyldning for en weekendtur!
Så på fb at mange får det varselet.
Min bare lukker seg. Før jeg egentlig har funnet ut hva som befinner seg rundt meg.
Det opplever jeg også. Særlig når den "inaktivt" ligger i vogna uten at jeg holder og trykker på den. Men nå lukker den seg rett etter den er åpnet. Hver gang. Misser streak på både fangst og stop i dag for jeg rekker ikke ta noe før den lukker segIrriterende... jeg har opplevd mye at det lukker seg mens jeg går tur, slik at jeg ikke får registrert det jeg har gått.
Skjønner frustrasjonen med pokeballer... På ferie i Haugesund og sliter med forsyningen. Mye mer spennende Pokémon da! Aldri i verden om jeg hadde funnet så mange Eevee, Clefairy og Teddiursa utenfor leiligheten hjemme!
Burde vel være fler enn to på level 4 jaStorebror og jeg har vært på raid [emoji4]
Men den fikk vi ikke gitt. Altfor vanskelig. Men gøy å prøve da [emoji6]
![]()
Imponerende! Holder på med Totodile som buddy. Maareep neste.Har ingen flere å Evolve til jeg nå [emoji5]
Imponerende! Holder på med Totodile som buddy. Maareep neste.
Bare å legge i vei på spasertur da [emoji6]. Du klekker den til sist! Jeg har Girafarig. Har sett unknown og regionale ute på gymmer, aldri i det fri.Var totodile jeg manglet siste på, men den fikk jeg evolvet i går[emoji1] Nå mangler jeg region pokemon, den giraffen og unown. Er det noen som har unown? Aldri sett denVenninna mi var så heldig å få girafarig i 5km egg. Ikke fått den enda jeg
![]()