Pokemon Go

Bare å legge i vei på spasertur da [emoji6]. Du klekker den til sist! Jeg har Girafarig. Har sett unknown og regionale ute på gymmer, aldri i det fri.

Ja:)Nå sparer jeg opp 10km egg. Mangler to nå så er det fylt opp[emoji108] Klekker snart to 5km egg da. Er jo lov å håpe at jeg har litt flaks[emoji1][emoji106]

Jeg drømte nå på morgenen at det var tid for go fest, og at jeg ble ledet til et sted i byen her, og der var det en bygning (lurer på om jeg plutselig var inni en slags kirke), og når jeg så gjennom kameraet på mobilen var det liksom gullmynter gjemt rundt omkring som man kunne samle. Begynte med at jeg måtte trykke på mobilen, men så oppdaget jeg at jeg kunne bare samle dem fysisk, og så ble det til vi var masse folk som løp rundt og samlet alt mulig, men det var jo ikke planlagt så jeg hadde jo ingen steder å legge det. :p Gikk over til å bli mer pirat-aktig etterhvert. :D

Jeg begynte å tenke litt nå på å kjøpe en nintendo-konsoll så vi kunne spille mario, aldri eid det selv, tenkte det kunne være gøy om vi kunne spille sammen og sånt. Så oppdaget jeg nå at det var kommet ut en ny konsoll i år, og til den kommer det masse nye spill, så i tillegg til flere mario-spill var det også rayman og andre spill vi kjenner til. Og til neste år kommer det Pokemon switch! :o
https://www.youtube.com/watch?v=p4xKmdzt_Rg

Tipper det blir nintendo switch til jul i år! Familiegave :p

Er dere klare til å fange pokemon i morgen kveld? [emoji56]

Jaa! Er så frista til å dra innover til Oslo!

Haha, nesten så der frister meg også :p jeg tenkte jeg kanskje er i byen første og kanskje andre fangstvindu, og så kjører til noen steder i bygda hvor jeg vet det er mange pokemon på den neste, og så får bi se hva evt bonusen blir om jeg tar det hjemme eller hva :)

Haha, nesten så der frister meg også :p jeg tenkte jeg kanskje er i byen første og kanskje andre fangstvindu, og så kjører til noen steder i bygda hvor jeg vet det er mange pokemon på den neste, og så får bi se hva evt bonusen blir om jeg tar det hjemme eller hva :)

Bor du langt unna Oslo eller? Jeg bor en times tid utenfor.

4f1bc705ee8752ec9921d51df70f98df.jpg
Hatt det gøy med gymmer på ferie [emoji6]

Bestilte meg nødlader for noen dager siden, kom i posten i dag. Perfeeekt! :)

Vi er i Danmark, men skal hjem i morgen kveld... Så dårlig med pokemonjakt på båten [emoji13]

Synes i grunnen det har vært dårlig uttelling i Danmark... Ikke dukket opp noe nytt hverken her i Helsingør eller i København.

Vi er i Danmark, men skal hjem i morgen kveld... Så dårlig med pokemonjakt på båten [emoji13]

Synes i grunnen det har vært dårlig uttelling i Danmark... Ikke dukket opp noe nytt hverken her i Helsingør eller i København.

Irriterende da, er vel ikke pokemon på havet nei. :p
Synd dere ikke var i danmark når det skal være sånn safari zone, skal ikke det være i kjøbenhavn?

Irriterende da, er vel ikke pokemon på havet nei. [emoji14]
Synd dere ikke var i danmark når det skal være sånn safari zone, skal ikke det være i kjøbenhavn?
Jepp, den er 5 august tror jeg..

Ikke at vi har hatt tid til å jakte så mye, har hatt nok ellers å se på og oppleve, og når vi er 2 av 4 som jakter pokemon så kan vi ikke jakte hele tiden [emoji6]

Men de gangene vi har hatt pokemon oppe har det ikke vært noe spennende.

Men vi har tatt ned noen gyms her i Helsingør, og tjent coins da. Ikke vært noen spennende raids heller.

Jepp, den er 5 august tror jeg..

Ikke at vi har hatt tid til å jakte så mye, har hatt nok ellers å se på og oppleve, og når vi er 2 av 4 som jakter pokemon så kan vi ikke jakte hele tiden [emoji6]

Men de gangene vi har hatt pokemon oppe har det ikke vært noe spennende.

Men vi har tatt ned noen gyms her i Helsingør, og tjent coins da. Ikke vært noen spennende raids heller.

Nei, jeg har ikke orket å gjøre så mange raids, men burde kanskje gjort flere, for det virker som om det er lurt å få gull-badge på noen gymmer. Man kan visst få opp til 30 ting om man snurrer disken man har gull-badge på (sikkert mens rett lag har gymmen også) når man har 7 day streak. Ooog så lurte jeg på om det var noen andre fordeler også, men husker ikke i farta hva jeg har lest.

Jeg var i Kroatia på ferie forrige uke og håpet på at jeg fikk fanget noen pokemon jeg ikke hadde som f.eks. Lapras og Snorlax, og så klart andre pokemon som er sjeldne. Men neida, ingenting nytt.

Back
Topp