Bare å legge i vei på spasertur da [emoji6]. Du klekker den til sist! Jeg har Girafarig. Har sett unknown og regionale ute på gymmer, aldri i det fri.
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å legge i vei på spasertur da [emoji6]. Du klekker den til sist! Jeg har Girafarig. Har sett unknown og regionale ute på gymmer, aldri i det fri.
Er dere klare til å fange pokemon i morgen kveld? [emoji56]
Jaa! Er så frista til å dra innover til Oslo!
Haha, nesten så der frister meg ogsåjeg tenkte jeg kanskje er i byen første og kanskje andre fangstvindu, og så kjører til noen steder i bygda hvor jeg vet det er mange pokemon på den neste, og så får bi se hva evt bonusen blir om jeg tar det hjemme eller hva
![]()
Bor du langt unna Oslo eller? Jeg bor en times tid utenfor.
Jeg bor ti minutters gange fra Frognerparken, men er på ferie denne uken. Snakk om dårlig timing!
Bestilte meg nødlader for noen dager siden, kom i posten i dag. Perfeeekt!![]()
Vi er i Danmark, men skal hjem i morgen kveld... Så dårlig med pokemonjakt på båten [emoji13]
Synes i grunnen det har vært dårlig uttelling i Danmark... Ikke dukket opp noe nytt hverken her i Helsingør eller i København.
Jepp, den er 5 august tror jeg..Irriterende da, er vel ikke pokemon på havet nei. [emoji14]
Synd dere ikke var i danmark når det skal være sånn safari zone, skal ikke det være i kjøbenhavn?
Jepp, den er 5 august tror jeg..
Ikke at vi har hatt tid til å jakte så mye, har hatt nok ellers å se på og oppleve, og når vi er 2 av 4 som jakter pokemon så kan vi ikke jakte hele tiden [emoji6]
Men de gangene vi har hatt pokemon oppe har det ikke vært noe spennende.
Men vi har tatt ned noen gyms her i Helsingør, og tjent coins da. Ikke vært noen spennende raids heller.
Vet noen av dere tidene for i dag? Norsk tid[emoji85]