Pokemon Go

Ikke fått noen pikachu jeg...

Var ikke på jakt, men ble noen runder med bil i byen fordi vi var innom alle kiosker og bensinstasjoner fordi vi ville kjøpe vaiana pp dvd, og ingen hadde. Poppet opp to utenfor amfi.

Skal i løpet av uka ha med ungene på shopping og på biblioteket.
Lov å håpe på noe da. Også varer det til 24 og vi skal vel innom i alle fall Gjøvik før det. Lillehammer skal vi trolig også, men det blir kanskje etter 24.

Min 10 åring her om dagen "Pokemon er sååå 2016 da, så teit lizzåm "
Det er muligens det

Men jeg har aldri vært spesielt hipp og moderne....

Åtteåringen min (som snart er ni og etter planen får mobiltelefon så snart mannen ordner det, men det vet han ikke) prøver å få til en ukepengeorsning så han kan spare penger til egen mobil for å spille pokemon...

Det er en ting jeg savner.
Når jeg ser noen som sloss på en gym så ser jeg ikke hvilken farge de er.
Kunne vært greit å vite i tilfelle de er samme farge som meg

Fanget både gutt og jente av picachu med hatt i går :-)

https://pokemongolive.com/en/post/gosummerevents

Will those in attendance try to catch Electric-type Pokémon to reduce the distance required to hatch Eggs, or Grass-type Pokémon to increase Stardust bonuses, or other Pokémon- types to secure a variety of other bonuses?

Ser ut til at vi utenfor Chicago også får utbytte av Pokémon GO Fest :D Spent på hva slags bonuser som kommer!

Jeg håper det blir noen event som vi andre også får glede av da... er så surt at det bare er de som bor på rett sted som får fordeler [emoji17]

Jeg håper det blir noen event som vi andre også får glede av da... er så surt at det bare er de som bor på rett sted som får fordeler [emoji17]
Tror ideen er at vi får utbytte av det de gjør. Fanger de mye elektriske Pokémon så får vi kortere å gå for å klekke egg osv. Likevel, skulle gjerne hatt et event i Norge også!

Jeg og venninna mi planlegger og dra til Stockholm og Køben når det er event der. Flere her som tenker seg dit eller?[emoji1]

Tror ideen er at vi får utbytte av det de gjør. Fanger de mye elektriske Pokémon så får vi kortere å gå for å klekke egg osv. Likevel, skulle gjerne hatt et event i Norge også!

Hm, må kanskje lese over igjen da, for jeg har ikke orket lese noe særlig på det siden jeg har antatt det ikke har noe med meg å gjøre. Men selv med et event i det landet man bor i så betyr jo ikke det at man kan dra. Så håper på noe mer, ja.

Hm, må kanskje lese over igjen da, for jeg har ikke orket lese noe særlig på det siden jeg har antatt det ikke har noe med meg å gjøre. Men selv med et event i det landet man bor i så betyr jo ikke det at man kan dra. Så håper på noe mer, ja.
Var også skuffet før jeg leste det om at vi alle skal få utbytte. Kan jo håpe eventene blir mer spredd etterhvert. Mannen snakker fremdeles om den gangen han dro til et kjøpesenter utenfor Bergen for å få Mewtwo i det originale spillet :p

Var også skuffet før jeg leste det om at vi alle skal få utbytte. Kan jo håpe eventene blir mer spredd etterhvert. Mannen snakker fremdeles om den gangen han dro til et kjøpesenter utenfor Bergen for å få Mewtwo i det originale spillet :p

På gameboy?
Man får jo både mew og mewtwo i spillet da. :)
Men mew må man jukse litt for å få :p

Back
Topp