Ikke fått noen pikachu jeg...Sånn, har også fanget pikachu nå. Håper det kommer. noe mer gøy snart, drtte var en skuffende event.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke fått noen pikachu jeg...Sånn, har også fanget pikachu nå. Håper det kommer. noe mer gøy snart, drtte var en skuffende event.
Ikke jeg heller. Men så har jeg nesten ikke vært ute heller da. (jo. Ute, men i hagen vår er det ikke pokemon)Ikke fått noen pikachu jeg...
Ikke fått noen pikachu jeg...
Det er muligens detMin 10 åring her om dagen "Pokemon er sååå 2016 da, så teit lizzåm "
Min 10 åring her om dagen "Pokemon er sååå 2016 da, så teit lizzåm "
Tror ideen er at vi får utbytte av det de gjør. Fanger de mye elektriske Pokémon så får vi kortere å gå for å klekke egg osv. Likevel, skulle gjerne hatt et event i Norge også!Jeg håper det blir noen event som vi andre også får glede av da... er så surt at det bare er de som bor på rett sted som får fordeler [emoji17]
Tror ideen er at vi får utbytte av det de gjør. Fanger de mye elektriske Pokémon så får vi kortere å gå for å klekke egg osv. Likevel, skulle gjerne hatt et event i Norge også!
Vi vurderer Sverige. Mannen har aldri vært der og nå har vi en perfekt unnskyldning for en weekendtur!Jeg og venninna mi planlegger og dra til Stockholm og Køben når det er event der. Flere her som tenker seg dit eller?[emoji1]
Var også skuffet før jeg leste det om at vi alle skal få utbytte. Kan jo håpe eventene blir mer spredd etterhvert. Mannen snakker fremdeles om den gangen han dro til et kjøpesenter utenfor Bergen for å få Mewtwo i det originale spilletHm, må kanskje lese over igjen da, for jeg har ikke orket lese noe særlig på det siden jeg har antatt det ikke har noe med meg å gjøre. Men selv med et event i det landet man bor i så betyr jo ikke det at man kan dra. Så håper på noe mer, ja.
Var også skuffet før jeg leste det om at vi alle skal få utbytte. Kan jo håpe eventene blir mer spredd etterhvert. Mannen snakker fremdeles om den gangen han dro til et kjøpesenter utenfor Bergen for å få Mewtwo i det originale spillet![]()
På GameBoy ja. Mew var det vel. Kunne få dem på eventer. Han fikk moren til å kjøre ham [emoji6]På gameboy?
Man får jo både mew og mewtwo i spillet da.![]()
Men mew må man jukse litt for å få![]()
På GameBoy ja. Mew var det vel. Kunne få dem på eventer. Han fikk moren til å kjøre ham [emoji6]