Nei, men jeg synes det er gøyMen som jeg sa, jeg syns ikke det er noe ekstra gøy liksom, orker ikke gå rundt og lete for å finne slike.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men jeg synes det er gøyMen som jeg sa, jeg syns ikke det er noe ekstra gøy liksom, orker ikke gå rundt og lete for å finne slike.![]()
Det ser ut til å være eventet! Starter kl.22. Blir sent hvis du skal ut i kveld...Nå dukket denne opp hos meg:
Er det sånn at det begynner i natt?
http://pokemongolive.com/en/post/birthday2017
Storebror og jeg hadde tenkt oss ut i kveld nemlig, og tatt oss noen timer...
Er det ikke startet nå da?? 1.00 pm er vel formiddag?Det ser ut til å være eventet! Starter kl.22. Blir sent hvis du skal ut i kveld...
Dessverre er det 1:00 PM PDT. Pacific Daylight Time. 8:38 AM for øyeblikket [emoji17]Er det ikke startet nå da?? 1.00 pm er vel formiddag?
Joda, men det er pdt, pasific daytime og det er 10 pm her. Altså kl 13 der er 22 herEr det ikke startet nå da?? 1.00 pm er vel formiddag?
JeppDe med festhattene ja [emoji322]. Kom med eventet rundt karnevalstider![]()
Jeg er enig i at det er litt kjipt med BARE 1/250 000 sjans for å finne en shiny pokemon.Syns ikke det var så spennende da. Bare en spesialpikacu og noe man kan kjøpr på rabatt. Burde vært noe med økt candy noen dager eller den typen, i det minste.
Innså først nå at halene er forskjellig. Så gøy!JeppGlad jeg fikk én
! Og har heldigvis Pikachu av begge kjønn. Skjønte først ikke hvorfor den ene hadde rund hale hihi.
Nope, jeg har ikke bruk for sånne raid pass, jeg finner max er pr dag uansett og det får jeg gratis. 6 inkubatorer koster meg 900 og baller har jeg for tiden nok av. Revive kunne jeg trengt litt av, men ikke mer enn at en dag eller to med seriøs stop-jakt er nok....
Niks. Har det jeg trenger i grunnen.Her er innholdet i boksen, kommer dere til å kjøpe?
![]()