Pokemon Go

Jeg venter fortsatt på at storebror her i huset skal få egen mobil...

Syns ikke det var så spennende da. Bare en spesialpikacu og noe man kan kjøpr på rabatt. Burde vært noe med økt candy noen dager eller den typen, i det minste.

Hadde ønsket meg xp event eller candy ja

De med festhattene ja [emoji322]. Kom med eventet rundt karnevalstider :)
Jepp :) Glad jeg fikk én :p ! Og har heldigvis Pikachu av begge kjønn. Skjønte først ikke hvorfor den ene hadde rund hale hihi.

Syns ikke det var så spennende da. Bare en spesialpikacu og noe man kan kjøpr på rabatt. Burde vært noe med økt candy noen dager eller den typen, i det minste.
Jeg er enig i at det er litt kjipt med BARE 1/250 000 sjans for å finne en shiny pokemon.

Mine har ikke noe ny caps på seg enda. Har dere fått pikachu med caps enda? Jeg har fanget 3 men null caps.

Her er innholdet i boksen, kommer dere til å kjøpe?
dad88ff30b2000abe046e50be4ffcbf9.png

Nope, jeg har ikke bruk for sånne raid pass, jeg finner max er pr dag uansett og det får jeg gratis. 6 inkubatorer koster meg 900 og baller har jeg for tiden nok av. Revive kunne jeg trengt litt av, men ikke mer enn at en dag eller to med seriøs stop-jakt er nok....

Nope, jeg har ikke bruk for sånne raid pass, jeg finner max er pr dag uansett og det får jeg gratis. 6 inkubatorer koster meg 900 og baller har jeg for tiden nok av. Revive kunne jeg trengt litt av, men ikke mer enn at en dag eller to med seriøs stop-jakt er nok....

Var det jeg også tenkte, i grunnen. Følte ikke den var veldig attraktiv, selv om jeg fint kunne hatt bruk for ballene da. Burde vært enda mer innhold til den prisen.

Skuffet over innholdet i boksen jeg også. [emoji17] Baller og revives har jeg nok. Billigere å kjøpe seks inkubatorer og to raid pass separat. Håper jeg finner noen fine Pikachu i dag!

Sånn, har også fanget pikachu nå. Håper det kommer. noe mer gøy snart, drtte var en skuffende event.

Back
Topp