Pokemon Go

Og, økt spawn-rate definitivt.

Ikke sett en pokemon i hagen til svigermor hele uka. I fjor sommer var her en. I dag spawner her to om gangen sånn rett før klokka er hel time. Jeg har fanget fire pokemon uten å ha kommet meg ut. Fare for ballmangel. For jeg er ganske stuck her. Men to i timen kan jo være en hyggelig dag likevel

Også skal jeg ut og gå om noen timer, opp til kirka som i alle fall i fjor var pokestop.

Får se hva vi finner på i morgen. Forsøke å få mannen med på at vi drar på handletur på Gjøvik kanskje....

Premien skuffet ikke for oss. Men de i Chicago fikk ikke spilt... blir å gå det jeg klarer de neste to dagene [emoji23] Har ikke planer etter mandagen uansett [emoji4]

Ja, arrangementer var en skikkelig flopp. Skulle ønske det varte mer enn to dager da :p

Satt hjemme med to barn igår men skal ihvertfall ut og gå idag ja! [emoji4]

Var egentlig snakk om at mannen skulle ta med storesøster og venninna hennes på kino i dag. Tenker jeg tar dem selv, så jeg får en tur til byen og sett litt. ;)

Dumt at ikke egg man allerede har på klekking har blitt nedjustert i lengde da.

Nedjusters de om jeg setter dem igang eller bare de nye jeg evt får i løpet av i dag og i morgen?

Hos meg der det slik ut.
48092ca3432aed7cac5180f9c06bf1bb.jpg

2b162a9024e6e36f52ab867d5580dde6.png
Flaks at jeg fikk det siste 10km egget jeg manglet i går da[emoji1] Nå må jeg bare huske å sette på luckyegg rett før de klekker[emoji106]

2b162a9024e6e36f52ab867d5580dde6.png
Flaks at jeg fikk det siste 10km egget jeg manglet i går da[emoji1] Nå må jeg bare huske å sette på luckyegg rett før de klekker[emoji106]
Manglet noen jeg også. Men satte dem på

8e24abadd883d802091546295a1020d3.jpg

Cavet og satte på 10km eggene mine likevel - manglet bare to for å få fullt sett, men ble ikke noe av ,:P

Noe sier meg at det blir kanskje brukt på raidpass nå :O

Se hvem vi møtte på raid, men som ikke ville bli med hjem :( :(
ec53aa8257eb1d66ddbc65fc07febd3d.jpg

Var egentlig snakk om at mannen skulle ta med storesøster og venninna hennes på kino i dag. Tenker jeg tar dem selv, så jeg får en tur til byen og sett litt. ;)

Dumt at ikke egg man allerede har på klekking har blitt nedjustert i lengde da.
Shit jeg satt på flere 10km igår! Au! Det tiden jeg kunne spart!

Cavet og satte på 10km eggene mine likevel - manglet bare to for å få fullt sett, men ble ikke noe av ,:P

Noe sier meg at det blir kanskje brukt på raidpass nå :O

Se hvem vi møtte på raid, men som ikke ville bli med hjem :( :(
ec53aa8257eb1d66ddbc65fc07febd3d.jpg
Ja flere som sier de er vanskelige... har noen golden razz jeg ska bruke senere idag!

Ikke sett noe raid i dag, men jeg oppdaget jo til min glede at det lokale stoppet her hos svigermor er blitt gym og har fått et stop rett over veien der. Nå har jeg klekket alle 10k eggene mine og hatt utviklingsrunde mens jeg likevel hadde Luckyegg. Så da ble det level up også, kommet til 28 nå. Ganske god dag det. Gymmen var allerde rød som meg, men med bare en i så jeg satte inn en.

Klekket to larvitar nå, så fikk meg plutselig en tyranitar og har enda 50 candy til overs! [emoji39] hadde bare sånn 64 candy til den i morges, haha [emoji28]

Last edited:
Fått 3 mareep idag[emoji28] Den jeg klakk nå fikk jeg 64 candy[emoji1][emoji85]

Hadde vært fint med litt candy til min også :p har den som buddy nå, siden jeg plutselig ikke trengte samle til tyranitar mer. (Og den la jeg som buddy i dag, haha). Min mareep er ikke noe bra da, så må få tak i en god før jeg utvikler noe uansett :)

Back
Topp