Pokemon Go

Litt bortkastet i eventet å gå på fjellet, ikke så mange km å hente da, men en venninne spurte og måtte liksom bli med. :p mangler 600 meter for å få en siste candy til mareep før eventet er over, så må vel rusle litt frem og tilbake på veien nå, haha. Beina mine har blitt til gelé etter turen, helt peist, så 600 meter holder! [emoji23][emoji28]

Prøvd oss litt på raid vi også, i går var vi med på både en lugia og en articuno, men fikk ingen av dem..

I dag var vi for sene til en articuno, den var det en gruppe som hadde tatt da vi kom. Så var det ikke flere raids. Så da tok vi en muk i stedet.

Men vi hadde samlet candy på masse, så vi satte på lucky egg og utviklet, og fikk masse nye pokemon og masse xp. 8-åringen gikk opp i level også, jeg går snart opp.

Vi raida 2 i dag. Både Lugia og den andre på A tok vi, og jeg fikk tak i begge[emoji122][emoji122][emoji122]
Sønnen og Mannen fikk bare tak i A. Men vi var heldige da. 2 raider og vi fikk alle tak i A, mens bare meg på raid 2 fikk tak i L.
Så veeeldig heldig[emoji16][emoji16][emoji16]

b2f51fe57a082c4580accd03261cea00.png

Trodde det sluttet i går jeg, men det det fremdeles er dobbel xp?

Hehe, kan sitte på hotellrommet og spinne nærmeste stopp :D

hmpf... Jaja, skal ta en tur når mannen kommer av jobb. Men blir ikke så voldsomt med gåing i dag, er helt ødelagt etter fjelltur i går kveld, første gang siden jeg var gravid, og nettopp derfor var jeg bare på en fjelltur i fjor. Ute av form! Såå vondt i knærne i dag. :p

Jeg må vandre 1,4 jm for å finne nærmeste stop. Det er både stop og gym der nå. I fjor sommer bare Stop.

Men trenger egg jeg også, så får se om jeg får overtalt mannen til en tur innom Gjøvik sentrum før vi henter ungene...

hmpf... Jaja, skal ta en tur når mannen kommer av jobb. Men blir ikke så voldsomt med gåing i dag, er helt ødelagt etter fjelltur i går kveld, første gang siden jeg var gravid, og nettopp derfor var jeg bare på en fjelltur i fjor. Ute av form! Såå vondt i knærne i dag. :p
Huff, ser den. Husker sist jeg ble med på fjelltur, Var helt ødelagt etterpå. Første dagen etter var jeg så støl i låra at jeg satt hjemme med beina høyt hele dagen [emoji14] bra det var helg

Vet regner det, usikker på hvor gira ungen er på å trilles rundt da..
Håper det for seg snart.

Jeg må vandre 1,4 jm for å finne nærmeste stop. Det er både stop og gym der nå. I fjor sommer bare Stop.

Men trenger egg jeg også, så får se om jeg får overtalt mannen til en tur innom Gjøvik sentrum før vi henter ungene...
Satser på at han vil, da :)

Satser på at han vil, da :)
Nehh... Må jo ja med hunden siden det er siste besøk hos svigerfar denne sommeren. Og hun kan ikke være med på senter. I bilen blir det varmt på parkeringsplassen. I sentrum er det asfalt og bikkja blir halt av å gå tur på asfalt.

Blæ. Ikke noe stop-tur.

Igår gikk jeg fra raid til raid. Helt ødelagt idag, men har vært kjempe morsomt!

Det morsomte er at vi samles så mange på alle raidstedene og det samarbeides iherdig. Om vi er mer enn 20 så deles vi. Er vi mange nok deler vi etter farge for 3 ekstra baller. Men ingen blir utelatt om vi kan ungå det! Skikkelig godt samhold!

Back
Topp