De holder på med Pokemon Go Fest i Chicago. Sett noen rykter om en Shiny Pikachu også. Selv håper jeg på en bug fix først!Vet vi noe mer om eventet i juli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De holder på med Pokemon Go Fest i Chicago. Sett noen rykter om en Shiny Pikachu også. Selv håper jeg på en bug fix først!Vet vi noe mer om eventet i juli?
Men da ville det vel vært noe info noe sted?!Skal visst starte i dag? Siden det er anniversary og det er indag ett år siden pokemon go ble lansert.
Men da ville det vel vært noe info noe sted?!
Sant det. De liker i alle fall å la oss vente i spenning [emoji14]Er liksom det jeg også har ventet på. Eventene har jo pleid å starte kl 22 da, så kan jo komme litt brått?
wooot.. shiny pikachu? Kommer det hit? For godt til å være sant!De holder på med Pokemon Go Fest i Chicago. Sett noen rykter om en Shiny Pikachu også. Selv håper jeg på en bug fix først!
Skal visst starte i dag? Siden det er anniversary og det er indag ett år siden pokemon go ble lansert.
Japp, men samtidig pleier de å si ifra om event på forhånd. Hemmhemm..Sant det. De liker i alle fall å la oss vente i spenning [emoji14]
wooot.. shiny pikachu? Kommer det hit? For godt til å være sant!
wooot.. shiny pikachu? Kommer det hit? For godt til å være sant!
Ser støtt og stadig røde Gyarados på gymmene rundt her. En venninne av meg fant en shiny Magicarp og oppgraderte til Gyarados mens hun var hos meg. Sparer på candy slik at jeg kan oppgradere hvis jeg finner en! Vi har fått Jule-Pikachu og Mardi Gras-Pikachu, så ingen hinder for en Shiny Pikachu. Ryktene sier at det er tilrettelagt for det i koden...Kjenner det hefter meg lite, aldri sett en shiny pokemon, så ser neppe noen i fremtida heller![]()
Utviklingen til starterene kan man jo finne i raid med 4****Hvis ikke... det er en kjempeoverraskelse? 2 måneder med shiny pikachu [emoji14] og mew og mewtwo, og alle utviklingene til starterne![]()
Ser støtt og stadig røde Gyarados på gymmene rundt her. En venninne av meg fant en shiny Magicarp og oppgraderte til Gyarados mens hun var hos meg. Sparer på candy slik at jeg kan oppgradere hvis jeg finner en! Vi har fått Jule-Pikachu og Mardi Gras-Pikachu, så ingen hinder for en Shiny Pikachu. Ryktene sier at det er tilrettelagt for det i koden...
Jeg har den med partyhatt, og har spart på den fordi åtteåringen liker den så godtellers bryr jeg meg ikke så mye om sånt, vil heller ha mer xp eller stardust eller candy [emoji56]
Jepp. Men får bare 1 pass om dagen da. Hadde vært noe om det krydde av charizard og blastoiseUtviklingen til starterene kan man jo finne i raid med 4****
Det sies at det kanskje kommer legendariske når de endelig slipper 5***** [emoji14]
Ikke sett jeg heller, men akkurat under shiny-event er det jo man får mulighet til å finne noenKjenner det hefter meg lite, aldri sett en shiny pokemon, så ser neppe noen i fremtida heller![]()
Mardi gras? Hmm.. har noen med festhatter og nisselue. Er det det du tenker på?Ser støtt og stadig røde Gyarados på gymmene rundt her. En venninne av meg fant en shiny Magicarp og oppgraderte til Gyarados mens hun var hos meg. Sparer på candy slik at jeg kan oppgradere hvis jeg finner en! Vi har fått Jule-Pikachu og Mardi Gras-Pikachu, så ingen hinder for en Shiny Pikachu. Ryktene sier at det er tilrettelagt for det i koden...
De med festhattene ja [emoji322]. Kom med eventet rundt karnevalstiderMardi gras? Hmm.. har noen med festhatter og nisselue. Er det det du tenker på?![]()
Ikke sett jeg heller, men akkurat under shiny-event er det jo man får mulighet til å finne noen![]()