Pokemon Go

Skal visst starte i dag? Siden det er anniversary og det er indag ett år siden pokemon go ble lansert.

Skulle trodd det ja

De holder på med Pokemon Go Fest i Chicago. Sett noen rykter om en Shiny Pikachu også. Selv håper jeg på en bug fix først!
wooot.. shiny pikachu? Kommer det hit? For godt til å være sant!

Hvis ikke... det er en kjempeoverraskelse? 2 måneder med shiny pikachu :p og mew og mewtwo, og alle utviklingene til starterne :D

wooot.. shiny pikachu? Kommer det hit? For godt til å være sant!
Kjenner det hefter meg lite, aldri sett en shiny pokemon, så ser neppe noen i fremtida heller :p
Ser støtt og stadig røde Gyarados på gymmene rundt her. En venninne av meg fant en shiny Magicarp og oppgraderte til Gyarados mens hun var hos meg. Sparer på candy slik at jeg kan oppgradere hvis jeg finner en! Vi har fått Jule-Pikachu og Mardi Gras-Pikachu, så ingen hinder for en Shiny Pikachu. Ryktene sier at det er tilrettelagt for det i koden...

Hvis ikke... det er en kjempeoverraskelse? 2 måneder med shiny pikachu [emoji14] og mew og mewtwo, og alle utviklingene til starterne :D
Utviklingen til starterene kan man jo finne i raid med 4****
Det sies at det kanskje kommer legendariske når de endelig slipper 5***** [emoji14]

Ser støtt og stadig røde Gyarados på gymmene rundt her. En venninne av meg fant en shiny Magicarp og oppgraderte til Gyarados mens hun var hos meg. Sparer på candy slik at jeg kan oppgradere hvis jeg finner en! Vi har fått Jule-Pikachu og Mardi Gras-Pikachu, så ingen hinder for en Shiny Pikachu. Ryktene sier at det er tilrettelagt for det i koden...

Jeg har den med partyhatt, og har spart på den fordi åtteåringen liker den så godt :p ellers bryr jeg meg ikke så mye om sånt, vil heller ha mer xp eller stardust eller candy [emoji56]

Jeg har den med partyhatt, og har spart på den fordi åtteåringen liker den så godt :p ellers bryr jeg meg ikke så mye om sånt, vil heller ha mer xp eller stardust eller candy [emoji56]

Jeg har spart på noen av alle de som har vært:) også evolvet så jeg har evolva versjon også:) Tenker det er greit å ha når byttingen kommer (om det noen gang kommer:D) for om noen har begynt å spille etter at det var så har de jo ikke mulighet til å få de :)

Når det tredje egget på rad inneholder en slowpoke... [emoji30] i det minste var det en bra en, OG jeg fikk en kings rock i går, så nå er jeg klar. :p

Utviklingen til starterene kan man jo finne i raid med 4****
Det sies at det kanskje kommer legendariske når de endelig slipper 5***** [emoji14]
Jepp. Men får bare 1 pass om dagen da. Hadde vært noe om det krydde av charizard og blastoise :)

Kjenner det hefter meg lite, aldri sett en shiny pokemon, så ser neppe noen i fremtida heller :p
Ikke sett jeg heller, men akkurat under shiny-event er det jo man får mulighet til å finne noen :)

Mardi gras? Hmm.. har noen med festhatter og nisselue. Er det det du tenker på? :)

Ikke sett jeg heller, men akkurat under shiny-event er det jo man får mulighet til å finne noen :)

Men som jeg sa, jeg syns ikke det er noe ekstra gøy liksom, orker ikke gå rundt og lete for å finne slike. :p

Back
Topp