Noooes! Hadde blitt så sur, hvis jeg var degKlekket tre 10 km-egg i løpet av helgen. Resultatet? Tre Mantine... De var ikke en gang bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noooes! Hadde blitt så sur, hvis jeg var degKlekket tre 10 km-egg i løpet av helgen. Resultatet? Tre Mantine... De var ikke en gang bra!
En smuuule snurt ja. Vurderer i hvert fall å bruke gympengene på lagringskapasitet heller enn en ny inkubator.Noooes! Hadde blitt så sur, hvis jeg var deg
Fikk endelig min første snorlax i dag ved en pokestopp![]()
Du pleier å spare helt til ni? Jeg nøyer meg med tre. Kjøper en inkubator og tar dem etter hverandre.Jeg har fått totalt fire 10 km egg nå. Vet ikke om jeg orker å spare helt til 9, men klekker dem nok i sommer en gang. Evt en xp-event...
Nei. Har aldri spart før, bare så der var noen som gjorde det.Du pleier å spare helt til ni? Jeg nøyer meg med tre. Kjøper en inkubator og tar dem etter hverandre.
Kommer vel an på hvor mye du har lyst på XP. Etter level 30 skjer det ikke så mye, så jeg synes det er bedre å spre klekkingen litt utover slik at jeg kan glede meg litt merNei. Har aldri spart før, bare så der var noen som gjorde det.
Jeg er jo "bare" level 27, men tror ikke jeg sparer mer enn denne ene gangen også sprer jeg ser utover deretter.Kommer vel an på hvor mye du har lyst på XP. Etter level 30 skjer det ikke så mye, så jeg synes det er bedre å spre klekkingen litt utover slik at jeg kan glede meg litt mer. Eventuelt spre frustrasjonen når jeg bare får kjipe Mantines...
Blissey klarte jeg slå en eneste gang. Da klikket appen og det ble ikke registret :-(
Har ikke spilt pokemon go på lenge... må nok snart komme igang igjen![]()
Er bare ikke så mange pokemoner rundt her jeg bor, så blir mest når jeg er i byen og sånnJa kom deg inn igjen[emoji1][emoji1][emoji108]
Da fikk vi satt inn i gym for første gang [emoji4]
De står der enda, over 7 timer senere. Hvor mange coins får man da?
Flott. Trenger litt coins [emoji6]1 per 10 min, så 36+ damax 50 om dagen.
Flott. Trenger litt coins [emoji6]
Ja hvem gjør ikke det [emoji6]Hvem gjør ikke det? [emoji39]