Pokemon Go

d754c21202cc0da746c3acfc159faf1e.jpg
Yeah!

1 GB burde holde og vil nok det hvis mobilen brukes riktig. Kanskje greit å ta en prat om databruk og følge med jevnlig. Søte kattevideoer på YouTube kan ta latterlig mye data [emoji6]
Det bør holde i rike monn, seriøst, jeg bruker det ikke opp og han skal faktisk på ingen måte bruke telefon på linje med meg enda
YouTube bare fra hjemmenettverk.

Katter ser han nok ikke på, men minecraft...

Jeg har chess. Et ikke-eksisternde abb til 199, jeg kan tegne et som inneholder akkurat ser samme til 229, 199 ved familierabatt.

Mulig vi må revurdere hele abb-opplegget. Jeg har hatt chess siden mannen en gang for mange mange år siden en kort periode hadde jobb som selger for dem (mot bedrift, men det var da jeg og han også fikk det), men hans har vært betalt av jobb og er noe annet de siste to eller tre jobbene... Så det hele må vurderes. Ungen har ikke bruk for 1 GB i mnd har han det da? Jeg klarer ikke bruke det opp... Han er knapt ni og skal ikke bruke den mye de fleste årene. Mest for å kunne kontakte oss når han kommer hjem til tomt hus fra skolen.
Nja, skal han spille pokemon kan det jo være kjekt å ha [emoji6]

Her har vi alle det, og jeg har aldri brukt det opp jeg heller. Og nå er det jo sånn at man tar med over det man ikke har brukt, og feks sånn som jeg har 2 GB nå. Man kan max samle opp dobbelt av det man betaler for.

Vi synes det er greit at han har, for han har den jo med bort til kompiser, og ikke alltid han har fått koble seg på nettet der... Og da ryker det fort...

Men man MÅ jo ikke

Skal han skulle må han ha. Men sånn mini abb med 150 mega eller mer standard 1 giga liksom.

Mannen får finne ut av det.

Nå fikk jeg tilbake 1 av 3 pokemon fra gym etter 1,5 døgn og fikk 50 coins [emoji28] men nå har jeg fortsatt to stk på hver sin gym, hvis den ene ryker i morgen f.eks. får jeg coins for den også da?

Du kan få 50 coins pr dag, så ja du kan få like mye i morgen

Jeg tok et raid idag. Level 1, det var denne. Bare at den hadde 5000 og noe i CP da. Jeg tok den alene og fanget den med første sånne hvite ball etterpå. Fort gjort.
5727d8c5136114a17ff3b3a728c2839d.jpg

Jeg tok et raid idag. Level 1, det var denne. Bare at den hadde 5000 og noe i CP da. Jeg tok den alene og fanget den med første sånne hvite ball etterpå. Fort gjort.
5727d8c5136114a17ff3b3a728c2839d.jpg

Mener level 1 og 2 skal være lett å ta alene med rett pokemon, mens 3 kan være verre, og 4 skal være ganske umulig å ta alene. Så en oversikt, men husker ikke helt. Prøvde meg på en rhydon en gang, var en person til der. Hadde jeg hatt flere sterke vannpokemon hadde vi kanskje fått det til, men burde mok vært enda en person likevel.

Mener level 1 og 2 skal være lett å ta alene med rett pokemon, mens 3 kan være verre, og 4 skal være ganske umulig å ta alene. Så en oversikt, men husker ikke helt. Prøvde meg på en rhydon en gang, var en person til der. Hadde jeg hatt flere sterke vannpokemon hadde vi kanskje fått det til, men burde mok vært enda en person likevel.
Veldig forskjell på nivåene. Har tatt level 1 alene og opplevd at fem personer ikke klarte ta en level 4 før det kom to til.

Ja. De enkeltes kan man klare alene.

Siden ingen gidder å møte opp her er det litt kjedelig

Jeg har en som har stått i fire dager....

Eldste som satte inn og han hadde ikke forstått hva jeg sa om å ikke ta de vi vil bruke i kamp, så det er min sterkeste som står der....

Jeg satt inn en i en gym hvor jeg var ganske sikker på at jeg kom til å få tilbake etter noen timer. Nå har den snart stått i 2 døgn[emoji85] Er noen som driver å mater den også, så den dør jo aldri[emoji23][emoji85]

Hjelper ikke at de dør heller, de må slås ut før den kommer hjem :-(

Kom oss ut for sent til å gå på raid i dag. Synes de slutter litt vel tidlig :(. Fikk lagt igjen fire Pokémons da og tre står fremdeles så har håp om at minst en står til i morgen tidlig. #50coins

Jeg har en som har stått i fire dager....

Eldste som satte inn og han hadde ikke forstått hva jeg sa om å ikke ta de vi vil bruke i kamp, så det er min sterkeste som står der....

Ånei, så kjedelig! Hadde jeg bodd i nærheten så skulle jeg kommet å slått den ut for deg [emoji28] Får håpe den blir slått ut snart da! [emoji4]

Back
Topp