Pokemon Go

Storebror og jeg har vært på raid [emoji4]

Men den fikk vi ikke gitt. Altfor vanskelig. Men gøy å prøve da [emoji6]

37dfe5219709f5818d55e8da5775ccf7.jpg

Ja den der er vanskelig. Lurt å være minst 3-4 stk på level 4 raid for å klare å slå den, ellers er det helt umulig å klare å slå siden CP'en er så høy. Ihvertfall det jeg har hørt fra andre. Hadde jo vært gøy å fått den da [emoji4]

Så bra [emoji4] Jeg slo ut en Blissey i dag. Sykt vanskelig å slå den ut da! [emoji28]
Heldigvis enklere nå enn før siden den nå går ned i CP for hver gang. Tidligere var det gjerne to-tre Blissey-er på noen av gymmene. Tiden gikk ut før du rakk å slå ut en av dem. Liker det nye systemet bedre!

Nå har den ene min vært i en gym i snart 3 døgn[emoji85] Skulle ønske jeg kjente noen som kunne slå den ut for meg[emoji28]

Jeg har en som har passert fem døgn.

Den er ved ei kirke da så jeg håper den ryker i morgen..

Ble ikke mobil i helgen siden de ikke solgte den mannen hadde tenkt på til guttungen på power hvor han altså hadde Mastercard-tilbud nå i helga. Så da blir det en senere gang.

Autsj! Du får satse på at noen kirkegjengere slår den ut. :p
Ja, jeg håper det. Det er tross alt vår sterkeste som står der, en av de sterkeste i alle fall. Litt kjedelig

Men faren er at begge de to jeg har i gym i hhv 2 og 5 døgn nå, 3 og 6 i morgen formiddag, kan ryke samme dag, for de er nært hverandre.

Heldigvis enklere nå enn før siden den nå går ned i CP for hver gang. Tidligere var det gjerne to-tre Blissey-er på noen av gymmene. Tiden gikk ut før du rakk å slå ut en av dem. Liker det nye systemet bedre!

Vet ikke hvordan det var før, for jeg prøvde aldri gym da [emoji28] men har hørt at blissey var sykt vanskelig å slå ut ja.

Og i kveld kom min sterkeste tilbake ja. 5,5 døgn. 26 coins. For jeg fikk tilbake en annen etter et par timer tidligere i dag...

Vet ikke hvordan det var før, for jeg prøvde aldri gym da [emoji28] men har hørt at blissey var sykt vanskelig å slå ut ja.
Blissey klarte jeg slå en eneste gang. Da klikket appen og det ble ikke registret :-(

Tok en tur nå og satte to pokemon på gym, håper det er så tidlig at de får seg noen tiner :p tok samme tunden i går og tror det ble bare 4 coins ut av det.

Jeg skulle ønske man fikk flere raid-pass jeg... Vi brukte vårt på en croconow, men på et annet gym rett etterpå klekket alakazam [emoji85]

Jeg skulle ønske man fikk flere raid-pass jeg... Vi brukte vårt på en croconow, men på et annet gym rett etterpå klekket alakazam [emoji85]
Sett mange her venter heller til en av de vanskelige kommer også får flere til å være med.

Mye lettere når man er mange, sist var vi 16 stk [emoji6]

Sett mange her venter heller til en av de vanskelige kommer også får flere til å være med.

Mye lettere når man er mange, sist var vi 16 stk [emoji6]
Ja det er jo noe i det, men det er så typisk at vi blir stående alene [emoji23]

Var en charizard rett oppi bakken her for noen dager siden. Men den var for hard, og vi var bare 4.. En som ikke var med, men håpet det skulle komme flere så det var noen vits...

Ja det er jo noe i det, men det er så typisk at vi blir stående alene [emoji23]

Var en charizard rett oppi bakken her for noen dager siden. Men den var for hard, og vi var bare 4.. En som ikke var med, men håpet det skulle komme flere så det var noen vits...
Her bruker de Facebook aktivt til å samle folk ved raid [emoji6]

Her har jeg aldri opplevd at der har vært andre lå raid

Når vi er ute for å spille er det aldri raid. Ser de når jeg er på vei til andre steder, men har ikke tid til å stoppe opp og spille da :(. Blir en helgeaktivitet!

Back
Topp