Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det bør holde i rike monn, seriøst, jeg bruker det ikke opp og han skal faktisk på ingen måte bruke telefon på linje med meg enda1 GB burde holde og vil nok det hvis mobilen brukes riktig. Kanskje greit å ta en prat om databruk og følge med jevnlig. Søte kattevideoer på YouTube kan ta latterlig mye data [emoji6]
Nja, skal han spille pokemon kan det jo være kjekt å ha [emoji6]Jeg har chess. Et ikke-eksisternde abb til 199, jeg kan tegne et som inneholder akkurat ser samme til 229, 199 ved familierabatt.
Mulig vi må revurdere hele abb-opplegget. Jeg har hatt chess siden mannen en gang for mange mange år siden en kort periode hadde jobb som selger for dem (mot bedrift, men det var da jeg og han også fikk det), men hans har vært betalt av jobb og er noe annet de siste to eller tre jobbene... Så det hele må vurderes. Ungen har ikke bruk for 1 GB i mnd har han det da? Jeg klarer ikke bruke det opp... Han er knapt ni og skal ikke bruke den mye de fleste årene. Mest for å kunne kontakte oss når han kommer hjem til tomt hus fra skolen.
Jeg tok et raid idag. Level 1, det var denne. Bare at den hadde 5000 og noe i CP da. Jeg tok den alene og fanget den med første sånne hvite ball etterpå. Fort gjort.![]()
Veldig forskjell på nivåene. Har tatt level 1 alene og opplevd at fem personer ikke klarte ta en level 4 før det kom to til.Mener level 1 og 2 skal være lett å ta alene med rett pokemon, mens 3 kan være verre, og 4 skal være ganske umulig å ta alene. Så en oversikt, men husker ikke helt. Prøvde meg på en rhydon en gang, var en person til der. Hadde jeg hatt flere sterke vannpokemon hadde vi kanskje fått det til, men burde mok vært enda en person likevel.
Ja. De enkeltes kan man klare alene.Mener level 1 og 2 skal være lett å ta alene med rett pokemon, mens 3 kan være verre, og 4 skal være ganske umulig å ta alene. Så en oversikt, men husker ikke helt. Prøvde meg på en rhydon en gang, var en person til der. Hadde jeg hatt flere sterke vannpokemon hadde vi kanskje fått det til, men burde mok vært enda en person likevel.
Jeg har en som har stått i fire dager....
Eldste som satte inn og han hadde ikke forstått hva jeg sa om å ikke ta de vi vil bruke i kamp, så det er min sterkeste som står der....