Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikle eg heller :-oKommer ikke inn i kveld :/
Men hvor finner man de candy som man får av professoren?
Så vist eg gir bort en som eg har like av så vil eg få candy på en av dem som eg har igjen?Står på hver enkelt pokemon hvor mange candy du har til den typen
Samme herMin klikker hver gang jeg fanger noen
Så vist eg gir bort en som eg har like av så vil eg få candy på en av dem som eg har igjen?
Wow dette var mer avanserte gitt, merke eg synest det var lettere med korta eg er så dårlige med sånn app spill og spesielt når dem er på engelsk, er elendig på engelsk :-(Det står samme antall candy på alle like typer pokemon, det er det antallet candy du har av den typen. Så hvis du for eksempel har tre Pidgey, og det står på hver pidgey at du har 10 pidgeycandy, så har du totalt 10, og ikke 10 på hver pokemon. Hvis du overfører de to svakeste til professoren får du to candy, og det vil da stå 12 på den du har igjen, og fanger du en til vil det også stå 12 på den nye (eller blir det 15? Tror man får tre nye candy per pokemon).
Men på den andre siden får man erfaringspoeng av å utvikle pokemon selv om de er på lavt nivå, så kan være lurt å ha flere pidgey og utvikle til pidgeotto enn å først utvikle til pidgyotto og så samle for å utvikle til pidgeot. Så det får du bare vurdere hvordan du vil spille. De sier også det er lurt å ikke bruke candy og stardust på å "level opp" en pokemon, heller på å utvikle, fordi stardust får man ikke så mye av, og når man blir sterkere finner man sterkere pokemon, samt at det er noe med angrepene som blir tilfeldig eller noe, forstår ikke helt det... Har bare oppfattet at det ikke er vits å drive med "level up" før etter at man evt. har utviklet en pokemon.
Wow dette var mer avanserte gitt, merke eg synest det var lettere med korta eg er så dårlige med sånn app spill og spesielt når dem er på engelsk, er elendig på engelsk :-(
Hvordan brukes denne saken?Vis vedlegget 187609
I dag kommer jeg meg inn på spillet, så da må jeg prøve å finne noen pokemons. Skal i alle fall bort på pokestoppen som er rett her borte
Pissregner her også derfor jeg mistenker det kanskje kun blir den rett bortenfor her!Blir noen pokestops på meg også i dag, ute og farter litt. Bare synd det pissregner, så blir ikke noen gårtur på jakt etter pokemon.
Pissregner her også derfor jeg mistenker det kanskje kun blir den rett bortenfor her!
Sommeren kom og forsvant. Var varmt en dag i forrige uke dro og kjøpte plaskebasseng til guttungen den dagen... Vel, det har ikke blitt bruk for det enda :/ jaja... Jeg slipper unna veps og klegg og denslags i det minste!Hvor bliiir det av sommeren liksom? vind, regn og 8 grader er koselig i juli...
TakkBare trykk på den, så får du en lilla sky rundt figuren din og en klokke som teller ned virkningstiden, så blir pokemon lokket til deg. vistnok bedre virkning hvis du går eller er nært en pokestop eller annet sted med mye pokemon.